Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 04:32

17
بهمن
چگونه بدون آستون لاک را پاک کنیم؟

چگونه بدون آستون لاک را پاک کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در محیطی قرار داشته باشید که دسترسی به استون و پدهای لاک پاک کن امکان پذیر نباشد و شما مجبور به پاک کردن لاک ناخن خود باشید.

حالا لاک های نصفه و نیمه دست هات یک طرف، شیشه استون خالی هم طرف دیگه! توی این شرایط چندین کار می شود انجام داد… پاک کردن لاک بدون استون

 1 - یک اسپری دئودورانت یا اسپری مو را ازنزدیک ترین فاصله ممکن روی ناخن هایت بزن و بلافاصله با یه تکه پنبه روی آن ها را محکم بکش و درصورت نیاز این کار را چند بار تکرارکن تا لاک ها کاملا پاک بشن.

 2 - یک لایه نازک از یک لاک را که خیلی دوست نداری (به شرط این که خشک نشده باشد) به آرامی روی ناخن خودت بزنی و بلافاصله با یک پنبه روی آن را بکش. درصورت نیاز این کاررا تکرار کن.

 3 - یک تکه پنبه را پر از عطر یا ادوکلن بکن (فکرنکنم لازم به تذکرباشه که نه ازاون گرون، مارکداراش) بعد پنبه را عین موارد قبل محکم روی ناخن ها بکش وبازهم مثل موارد قبل اگر پاک نشد، دوباره این کاررا تکرار کن.

 

بیشتر بخوانید:

انتخاب رنگ لاک با توجه رنگ پوست دست

اشتباهاتی که هنگام لاک زدن انجام میدهیم

رازهایی برای مقاومت لاک ها بر روی ناخن

ترفندهای حرفه ای لاک زدن

رنگهای مختلف لاک ناخن را خودتان درست کنید

برچسب ها: کاشت ناخن، زندگی آنلاین، طراحی ناخن، لاک ناخن، آموزش طراحی ناخن، ساخت لاک ناخن در منزل، پاک کردن لاک بدون آستون، چگونه لاک ناخن هایمان دوام بیشتر ی بیاورد، ژلیش ناخن تعداد بازديد: 620 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز