Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 08:22

28
آذر
راز زیبایی پوست دختران کره‌ای چیست؟

راز زیبایی پوست دختران کره‌ای چیست؟

زیبایی و جذابیت زنان و دختران کره ای در جهان مشهور است، زیبایی صورت آن ها واقعا ستودنی است، اما دلیل این زیبایی چیست؟ با مصرف مواد غذایی سالم، پوست‌تان را سلامت نگه دارید؛ از گوشت کم‌چرب، مرغ، ماهی، سبزی، میوه، غلات و لبنیات کم‌چرب بهره ببرید.

دائماً آرام باشید؛ ولیکن استرس هم می‌تواند باعث آسیب‌دیدن پوست‌تان شود. پیشنهاد می‌شود مطلب اصولی‌ترین برنامه مراقبت روزانه از پوست را حتما بخوانید.

سیگار نکشید

سیگار کشیدن، باعث پیری و چین و چروک پوست می‌شود؛ همینطور رگ‌های ریز خارج پوست را مسدود می‌کند که باعث کاهش جریان خون می‌شود؛ با این کار، اکسیژن و مواد غذایی که به پوست نخواهند رسید. همینطور سیگار کشیدن، به کلاژن و الاستین (فیبرهایی که به پوست، قدرت و انعطاف‌پذیری می‌دهند) آسیب می‌زند؛ همینطور فرم صورت هنگام سیگار کشیدن (مثل غنچه‌کردن لب‌ها در زمان دم و جمع‌ کردن چشم‌ها برای بیرون دادن دود) می‌تواند به چروک‌ها مرتبط باشد.

روغن‌های پاک‌کننده آرایش

با به کار بردن از یک پد نخی می‌توانید آرایش خود را پاک کنید، اما با این کار، صبح روز بعد اثر سیاه ریمل بر روی بالشت‌تان باقی می‌ماند. برای اینکه بتوانید کاملا آرایش‌تان را پاک کنید، از روغن‌های پاک‌کننده بهره ببرید؛ آن را بر روی پوست خشک صورت و گردن خود ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید تا تاثیرش بیشتر شود.

پاک‌کننده بر پایه آب

این پاک‌کننده، خاصیت دو پاک‌کننده را با هم دارد؛ اگر صورت خود را با آن بشویید، باقی‌مانده‌ها و آلودگی‌های روغن پاک‌کننده از بین می‌رود.

لایه‌بردار

لازم نیست که دائماً از لایه‌بردار برای پوست خود بهره ببرید (به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید)، اما یادتان باشد که برای داشتن پوستی پاک و براق، حداقل هر دو هفته یکبار به لایه‌بردار نیاز دارید. از بین بردن پوست‌های مرده باعث می‌شود که محصولات مراقبت از پوست با منافذ ترکیب شوند و تاثیر جادویی داشته باشند؛ برای داشتن پوستی نرم و ابریشمی، به‌آرامی لایه‌بردار را بر روی پوست خود ماساژ دهید.

تونِر

تونر به دومین مرحله پاکسازی پوست صورت مربوط می‌شود. پوست، مثل اسفنج است؛ وقتی‌که خشک و سفت باشد، آبرسانی به آن سخت‌تر می‌شود. تونر محصولی است که پوست را مرطوب نگه داشته و پی اچ آن را متعادل می‌کند. در ساعات پایانی شب و پیش از خواب، از این محلول بهره ببرید.

چون که موقع خواب، پوست شما دوره ریکاوری را به خوبی طی می‌کند؛ اول پوست خود را شسته تا از آلودگی‌ها و مواد آرایشی پاک شود، سپس محلول تونر را به پنبه آغشته کنید و به‌آرامی، به حالت دورانی، روی پوست صورت بکشید. یادآوری: محلول تونر را به دور چشم و اطراف لب نزنید.

اسنز

اسنز نوعی ترکیب تونر و سرم است که کره‌ای‌ها برای آبرسانی و کمک به بازسازی و زیبایی پوست از آن استفاده می‌کنند؛ فقط کافی است آن را بر روی پوست تمیز خود بمالید و روی پوست صورت ضربه بزنید.

بهترین درمان برای ناراولیکن‌های پوستی

از انواع بوستر، سرم‌، و آمپول‌ با اسنز غلیظ شده برای درمان مستقیم بهره ببرید که نگرانی‌های شما را از بین می‌برد. برای درمان پوست‌های خشک، منافذ باز، لک و تیرگی، آکنه و جوش و چروک‌ها، سرم بهترین درمان برای پوست است؛ به‌آرامی این ماده را برروی پوست خود بمالید و ضربه بزنید.

ماسک

اگر اسنز قلب مراقبت از پوست کره‌ایی‌هاست، ماسک‌ها روح آن هستند. همه کاری که باید اجرا کنید این است که این ماسک‌ها را ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود بگذارید. ماسک‌ها مواد غنی تغذیه‌کننده پوست و درمانی عالی برای پوست‌تان است؛ متناسب با پوست خودتان، یک یا دوبار در هفته بهره ببرید.

کرم دور چشم

پوست اطراف چشم حساس و ظریف است، بدین معنی که باید همچون گل ظریفی از آن محافظت کنید. کرم دور چشم با کمک آبرسانی و تغذیه، از اطراف چشم محافظت می‌کند. از انگشت دوم بهره ببرید تا به آرامی به آن ضربه بزنید (هیچ وقت مالش ندهید) و کرم دور چشم را در اطراف چشم پخش کنید.

مرطوب‌کننده

آبرسانی پوست، راز داشتن پوستی براق، شفاف و نرم است؛ پس مرطوب‌کننده‌ای را انتخاب کنید که مناسب با نوع پوست‌تان باشد، آنها انواع متفاوتی دارند مثل امولاسسیون، محلول، ژل یا کرم، که همگی باعث مرطوب‌شدن پوست و از بین رفتن خطوط آن می‌شود. صبح و شب، مرطوب کننده را به پوست صورت و گردن خود بزنید؛ روزهایی که حس می‌کنید پوست‌تان بسیار خشک است، پیش از خواب هم از مرطوب‌کننده بهره ببرید.

ضد آفتاب

ولیکن برای چند دقیقه بیرون رفتن از خانه هم باید از ضد آفتاب بهره ببرید؛ با این کار می‌توانید از پیری زودرس و سرطان پوست‌ پیشگیری کنید. هر صبح، ضد آفتاب بزنید و در طول روز آن را تجدید کنید؛ ضد آفتاب باید مثل یک لایه روی صورت باشد تا بتواند کاملا از اشعه یو وی مراقبت کند، بدون اینکه کرم‌های قبلی آن را پاک کرده باشند.

برچسب ها: زیبایی پوست، جوانسازی پوست، لطافت پوست، ماسک های خانگی، ماسک ضد چروک، ماسک های گیاهی، ماسک آبرسان، بستن منافذ باز پوست، از بین بردن خط خنده، راز زیبایی پوست کره ای ها، ماسک های لایه برداری، ماسک های روشن کننده، از بین بردن خط اخم، از بین کک و مک پوست، کرم های ضد آفتاب، از بین بردن تیرگی دور چشم تعداد بازديد: 948 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز