Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:44

30
اردیبهشت
توصیه هایی مهم برای خرید لوازم آرایش مناسب

توصیه هایی مهم برای خرید لوازم آرایش مناسب

احتمالا دسته‌ای از خانم‌ها در زمینه لوازم آرایشی خریدی ناموفق را تجربه کرده‌اند، در بعضی از مواقع بی دقتی در خرید لوازم آرایشی و بی توجهی به کیفیت، برند و تاریخ انقضای کالا می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

همانطور که می دانید چهره زن در زیبایی و سلامت زن نقش اساسی دارد و استفاده از لوازم آرایشی باید این امکان را بدهد که در راستای زیباتر شدن، شادابی و سلامت پوست باشد، بنابراین باید توجه داشته باشید که با یک سهل انگاری کوچک در خرید لوازم آرایشی نامرغوب باعث آسیب زدن به پوست بدن نشوید.

خرید لوازم آرایشی تاریخ گذشته در زمینه چشم مثل خرید ریمل، خط چشم و سایه می تواند چشم‌های شما را دچار حساسیت کند و یا اگر یک رژ لب بی کیفیت خریداری کردید با مرور زمان لب‌های شما دچار خشکی شدید خواهد شد،نرمی خود را از دست می‌دهند و پوسته پوسته خواهند شد. اگر کرم پودر و یا پنکک نامرغوب بر روی پوستتان استفاده کنید پوست شما دچار حساسیت خواهد شد به سرعت جوش می زنید و ظاهری نازیبا خواهید داشت.

از این رو یک راز مهم و اساسی در خرید لوازم آرایشی، کیفیت و معتبر بودن برند لوازم آرایشی است. زیرا که زیبایی و سلامت پوست و مو برای افراد یکی از مهمترین مسئله در داشتن حس خوب برای خود شخص و جذاب دیده شدن از نگاه دیگران است.

بیشتر بخوانید:

با این روش رژگونه بزنید تا گونه هایی برجسته داشته باشید

 

استفاده از لوازم آرایشی خوب هنر شما را نشان می‌دهد و آرایشی طبیعی را برایتان به ارمغان می آورد. شما در این صورت است که سلامتی و شادابی پوست خود را طی سالها تضمین خواهید کرد و با استفاده لوازم آرایشی خوب پوستی زیبا و جذاب خواهید داشت. در اینجا با شما نحوه خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب را با هم مرور خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت از کجا لوازم آرایشی معتبر خریداری کنید.

توصیه هایی مهم و کاربردی در خرید لوازم آرایشی مناسب

بسیاری از خانم‌ها، طرفدار لوازم آرایشی هستند که روی پوست آنها ماندگاری طولانی تری داشته باشند که البته فروشندگان هم با توجه به این نیاز، محصولات خود را تحت عنوان، رژ لب 24 ساعته و یا کرم پودر گریم به مشتریان عرضه می‌کنند.

بد نیست بدانید مواد آرایشی که دارای ماندگاری طولانی تری روی پوست هستند، حاوی درصد بالایی سرب هستند، زیرا این فلز تاثیر زیادی در باقی ماندن پارافین و رنگ‌های آرایشی روی پوست دارد.

به عنوان مثال در خرید رژلب این نکته را در نظر بگیرید که هر چه قدر سرب در این محصولات آرایشی بیشتر باشد، ماندگاری رژلب نیز روی لب طولانی تر خواهد بود.

برای اینکه بدانید لوازم آرایشی که قصد خرید آن را دارید حاوی سرب است یا نه، می توانید از آزمایش بسیار ساده ای استفاده کنید. مقداری از رژ لبان راروی دستتان بمالید. با یک انگشتر طلا روی آن را خراش دهید. اگر رنگ آن به مشکی تغییر یافت، مطمئن باشید که آن محصول دارای درصد بالایی از سرب است.

بیشتر بخوانید:

روش های طبیعی برای داشتن لب هایی زیبا و برجسته

بهترین روش رنگ کردن مو در خانه

ترفندهایی برای آرایش سریع در کمترین زمان

آموزش حجم دادن به صورت با آرایش

اشتباهات آرایشی که شما را زشت می‌کند

 

هنگام خرید لوازم آرایشی، قبل از پسندیدن رنگ محصولات، از تاریخ مصرف آن مطئمن شوید، محصولات معتبر حتما دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند.

در هنگام خرید لوازم آرایشی به بافت مواد، رنگ و بو محصولات توجه کنید، این مورد را می‌توان جامع ترین مورد در شناخت خرید لوازم آرایشی دانست البته این مورد نیاز به تجربه و بررسی محصولات اصل دارد.

در واقع تمامی لوازم آرایشی، ریمل، کرم پودر، پرایمر، موس و پنکیک باید دارای بافتی یکدست باشند و مواد تشکیل دهنده آنها دارای ذرات یک اندازه و یک رنگ باشد محصولات اصل اصلا بوی بد، تند و زننده ای ندارند مگر اینکه زمان طولانی از تاریخ مصرفش گذشته باشد.

توصیه هایی مهم و کاربردی در خرید لوازم آرایشی مناسب

از کجا خرید لوازم آرایشی معتبر را انجام دهیم؟

شما برای خرید لوازم آرایش کجا می‌روید؟ داروخانه یا فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی؟ شاید هم می روید سراغ بساط دست فروش ها و با قیمت کمتر چند قلم از محصولات آرایشی و بهداشتی را می خرید؟

همواره در خرید لوازم آرایشی این اصل را در نظر بگیرید که خرید لوازم آرایشی معتبر و با کیفیت شاید قیمتی دو برابر از لوازم آرایشی دست فروش‌ها را داشته باشد ولی قطعا در زیبایی و سلامتی پوست شما تاثیری دو چندان خواهد داشت پس با خرید لوازم آرایشی نامرغوب سلامتی خود را بخطر نندازید.

شما می توانید از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایش کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید شما زمان کافی دارید برای اینکه کالا مورد نظر را بر اساس مواردی که ذکر شد بررسی کنید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

برچسب ها: لوازم آرایش، کرم پودر، زیبایی پوست، ریمل، سایه چشم، لوازم بهداشتی، رژ لب، پنکک تعداد بازديد: 396 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز