Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:02

28
اسفند
نکات لازم خرید کفش زنانه برای عید نوروز

نکات لازم خرید کفش زنانه برای عید نوروز

هر محل کفش مناسب خود را می خواهد. به طور مثال نمی توان در محل کار کفش مجلسی پوشید. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را برای خرید کفش عید نوروز راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید کفش زنانه به دلیل تنوع این کفش و همچنین نکاتی که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد کار دشواری است. کفش‌ های پاشنه‌‌ بلند برای خانم‌ها همیشه خاص و زیبا هستند.

کفش پاشنه بلند قرن‌ ها است که کفش زنانه مورد پسندی است و مد نیز آن را رها نمی‌کند، این کفش همیشه طرفداران خود را دارد. انواع مختلف کفش‌ های پاشنه‌ بلند برای استفاده در بیرون از خانه، محل کار، مهمانی‌ها و مجالس، طراحی شده‌اند. خانم‌ها برای انتخاب این کفش‌ ها حساسیت بسیاری دارند.

اما زمانی که خانم ها برای خرید کفش های زنانه به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه می کنند با تنوع بسیار زیادی از کفش ها مواجه می شوند که انتخاب را مشکل می کند. از میان این همه تنوع و گوناگونی در طرح، مدل، جنس، کیفیت، رنگ و غیره کدام کفش باید انتخاب شود ؟

کفش زنانه عید/کفش زنانه عید 99

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ + ویدیو

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ + ویدیو

 
چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ + ویدیو

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ + ویدیو

 1. برای خرید کفش زنانه بهترین سایز را انتخاب کنید

در ساعات آخر روز خرید کنید. زیرا احتمالاً در آخرین ساعات روز، پاهای شما تورمی ناشی از فعالیت روزانه دارد. خرید کردن در این ساعات باعث می‌شود، شما بهترین سایز را برای پای خود انتخاب کنید.

قطعاً دوست ندارید کفشی را صبح خریداری کنید تا هنگام پوشیدن آن برای مهمانی شب، برایتان کوچک باشد.

بیشتر بخوانید:

چند توصیه مهم برای خرید کفش عید

کفش راحتی ایرانی؛ بخریم یا نه؟

2. هنگام خرید کفش، کفش‌ ها را امتحان کنید

کفش‌ ها را بپوشید و کمی در مغازه قدم بزنید. اگر در هنگام راه رفتن با آن‌ها احساس راحتی کردید، آن‌ ها را خریداری کنید. شاید فروشنده به شما بگوید که کفش جا باز می‌کند.

اما ممکن است به هنگام استفاده درد پای شما در کفش بیشتر شود. خرید کفش زنانه به صبر و حوصله نیاز دارد زیرا اگر زمان کافی برای انتخاب کفش خود نگذارید ممکن است آن کفش بلا استفاده بماند.

3. برای خرید کفش عید جایگاه انگشتان پا را در نظر بگیرید

توجه کنید که کفش منتخب شما، جای مناسب و راحتی برای انگشتانتان داشته باشد. اگر شما دائماً کفشی را که قسمت جلویی آن کوچک است بپوشید احتمال ابتلا به آرتروز و انواع عارضه‌ های کمر و استخوان را افزایش می‌ دهید.

کفش‌ هایی با نوک گرد «Round toes» و انواع نوک بادامی‌ شکل «Almond toes» دارای فضای مناسب‌ تر و بهتری برای انگشتان پا هستند. اما کفش‌ های نوک‌ تیز جای به‌ مراتب کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

4. اندازه پاشنه کفشتان را انتخاب کنید

اندازه پاشنه کفش بسیار مهم است. بهترین اندازه پاشنه معمولاً بین ۱ تا ۳ اینچ (حدوداً بین ۳ تا ۸سانتی‌ متر) است. کفشی که پاشنه‌ ای بیش از این مقدار دارد، طریقه راه رفتنتان را عوض خواهد کرد همچنین شما فشار بیشتری بر روی کمر، زانو و مچ خود احساس خواهید کرد.

به‌ هر حال شما باید کفشی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید. ممکن است بخواهید برای یک مهمانی، کفشی با پاشنه ۱۰ تا ۱۵سانتی‌ متری انتخاب کنید.

5. کفشی مطابق ویژگی‌ های خود بخرید

زنان بسیاری با کفش پاشنه بلند به راحتی راه می روند و قدم می زنند. برخی حتی در مهمانی ها نیز نمی توانند بیش از یک ساعت با کفش پاشنه دار حضور داشته باشند. اینکه شما با چه کفشی راحت هستید و چه میزان پاشنه برای شما مناسب است در خرید کفش زنانه به شما کمک می کند و این موضوع قانون کلی ندارد.

کفش خود را در خانه بپوشید تا به آن عادت کنید. کفش‌ هایی که در ابتدای پوشیدن راحت هستند ممکن است بعد از گذشت ساعات یا حتی دقایقی، راحت نباشند.

پس از قدم زدن متوجه خواهید شد که گام‌ های شما کوتاه‌ تر شده است. نگران نباشید !‌ قانون کفش همین است.

در هنگام قدم زدن با کفش توجه کنید که پاشنه‌ های خود را عمودی نگه دارید اجازه ندهید که پاشنه‌ ها به طرفین کشیده شود. چرا که می‌ تواند باعث سقوط شما شوند.

بیشتر بخوانید:

اصول ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی

 

مدل کفش زنانه برای عید/کفش زنانه خوب برای عید نوروز

کفش مناسب برای مجالس و مهمانی های عید نوروز

خانم ها دوست دارند کفش های مجلسی و میهمانی عید خود را با پاشنه های بلند انتخاب کنند که با لباس های مجلسی زیباتر به نظر برسد. از این رو در فروشگاه ها می بینیم که بیشتر کفش های زنانه مجلسی پاشنه های بلند از 3 سانت تا حتی 12 سانت و بیشتر هستند.

از این بین بهترین کفش برای خانم ها آن هایی هستند که پاشنه نسبتا متوسط و طول حداکثر 5 سانتی متر داشته باشند. هم چنین هر چه قطر پاشنه و سطح تماس آن با زمین بیشتر باشد، بهتر است و احتمال کمر درد و پا درد و یا زمین خوردن را کمتر می کند.

اگر می خواهید کفش را مدت طولانی بپوشید بهتر است از پاشنه های خیلی بلند استفاده نکنید، چرا که باعث بروز آسیب های جدی می گردد.

این روزها بیشتر کفش های مجلسی پنجه های باریکی دارند تا زیباتر به نظر برسند. اما این کفش ها نیز برای زمانی که ساعت های پشت سر هم و زیاد کفش می پوشید خوب نیست و بهتر است پنجه کفش کمی پهن باشد تا به انگشتان و پنجه پا فشار وارد نگردد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل های کفش زرد زنانه

 

مدل کفش زنانه/انواع کفش زنانه برای عید

کفش ها و صندل های داخل خانه

کفش یا دمپایی هایی که در خانه استفاده می شوند باید خیلی راحت و سبک باشند. بهتر است داخل خانه اصلا کفش، دمپایی یا صندل نپوشید، اما زمانی که تمایل به استفاده از آن دارید در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب خوب و مناسب شما را یاری می کند.

کفش های داخل خانه بهتر است رو باز باشند و انگشتان پا به راحتی بتوانند داخل آن حرکت کنند. صندل های سنگین و پاشنه بلند نیز برای استفاده طولانی مدت داخل خانه توصیه نمی شوند. جنس داخلی کفش یا صندل داخل خانه باید به گونه ای باشد که پا در آن عرق نکند.

خرید کفش های مناسب محل کار و اداره

مسلما رفت و آمد به محل کار نیز کفش های مناسب خود را می طلبند، به تبع آن هر نوع کار و شغلی کفش متناسب با خود را.

در محل کار افراد ساعت های زیادی کفش به پا دارند. بعضی افراد مجبور به راه رفتن و ایستادن های طولانی هستند و بعضی نیز کمتر راه می روند. به هر حال بهتر است کفش هایی بسیار راحت، سبک، با زیره نرم و شیک را برای محل کار انتخاب کرد.

منبع : دلگرم

برچسب ها: کفش، خرید کفش، کفش زنانه، کفش اسپرت، کفش اداری، کفش مجلسی، جدیدترین مدل های کفش زنانه، ست کیف و کفش زنانه تعداد بازديد: 812 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز