Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 13:53

19
تیر
كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (1)

كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (1)

گرمای هوای تابستان، باعث ایجاد خستگی و ناراحتی در پاها می‌شود و معمولا سلامت پاها در این مدت زمان ممكن است تا حدودی به خطر بیفتد.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای زنان

 

 

بیش از ده‌هزار سال است كه مردم از انواع كفش‌ها و صندل‌ها برای محافظت از پاها به هنگام راه رفتن استفاده می‌كنند. از آن زمان‌ها تاكنون انواع مختلفی از كفش‌ها و صندل تهیه شده‌اند. آمریكایی‌ها برای نخستین بار كفش‌های چرمی درست می‌كردند اما كفش‌هایی كه آنها تولید می‌كردند به هنگام خیس شدن استحكام خود را از دست می‌دادند و خراب می‌شدند. در اوایل قرن 17،  كفش‌ها تغییرات اساسی كردند ولی جهش اصلی در صنعت كفش سازی در قرن 19 رخ داد.

 ظهور كفش‌های تابستانی

كفش‌های تابستانی، كفش‌های سبك و معمولاً  باز هستند به طوری‌كه پا درون آنها احساس هوا كشیدن داشته باشد. خانم‌ها ساعت‌های طولانی را در محیط خارج از خانه سپری می‌كنند و لازم است از كفش‌هایی استفاده كنند كه متناسب با نوع فعالیت روزمره آنها باشد و از طرفی به هیچ‌وجه در ناحیه پاها دچار ناراحتی نشوند.

در فصل تابستان فعالیت‌هایی مثل رفتن به پیك‌نیك، رفتن به كنار دریا، حضور در مهمانی‌ها و جشن‌ها و... بیشتر از فصل سرد سال می‌شود، بنابراین لازم است كه قبل از خرید كفش به اینكه قرار است كجا آن را استفاده كنیم نیز توجه كافی داشته باشیم. با آغاز فصل تابستان و حتی كمی جلوتر از آن همه انواع چكمه‌ها و پوتین‌ها را از كمدها برمی‌داریم و به جای آنها كفش‌های تابستانی را می‌گذاریم.

گرمای هوای تابستان، باعث ایجاد خستگی و ناراحتی در پاها می‌شود و معمولا سلامت پاها در این مدت زمان ممكن است تا حدودی به خطر بیفتد. رطوبت و گرما می‌تواند در ناحیه پاها به یك معضل بزرگ تبدیل شود اما با كمی مراقبت و توجه به راحتی می‌توان از پاها محافظت نمود و این مشكلات را حل نمود.

صندل‌های روباز انگشتی

این دسته از صندل‌ها برای ماه‌های گرم بسیار مفیدند چرا كه پاها داخل این كفش‌ها به راحتی حركت می‌كنند ولی ایرادی كه به این نوع صندل‌ها می‌گیرند، بندهای زیاد آنهاست. گاهی اوقات بندها روی سطح پوست سائیدگی ایجاد می‌كنند و حتی ایجاد زخم و ناراحتی می‌كنند.

به‌طور كلی كفش‌های چرمی در مقایسه با كفش‌های پلاستیكی بسیار راحت‌تر و مناسب‌تر هستند. رنگ‌های مناسب این فصل رنگ‌های روشن و شاد است اما مثل همیشه رنگ‌های مشكی و قهوه‌ای نیز طرفداران زیاد خود را دارند.  از مهم‌ترین ویژگی‌های كفش‌های تابستانی، خاصیت ضد عرق آنهاست. كفش‌های این فصل سال هم باید عرق پا را جذب كنند و هم باید از عرق كردن پا جلوگیری كنند و در این میان صندل‌های لنین این ویژگی‌ را دارند و به نظر می‌رسند كه بهترین انتخاب محسوب می‌شوند.

گاهی اوقات یافتن چیزی كه در ذهن دارید، ‌كمی دشوار می‌شود. كفشی كه هم راحت باشد هم مد روز باشد و هم مناسب فصل تابستان، اما فشاری كه در فصل گرما به پاها وارد می‌شود؛ باعث می‌شود كه شما بیشتر به مقولة راحت بودن و سلامت پاها اهمیت دهید مخصوصاً اگر مدت زمان طولانی در خارج از خانه به سر می‌برید.

خوشبختانه برای تابستان امسال نیز، انواع كفش و صندل‌های تابستانی در سایزهای مختلف ارائه شده‌اند؛ از كفش‌های تخت و اسپرت گرفته تا كمی پاشنه‌دار و حتی پاشنه بلند...

 

 

 

برای خواندن بخش دوم- كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: تابستان، صندل، انواع كفش‌ها، انواع صندل ها، صندل های تابستانی، کفش های چرمی، کفش های تابستانی، سلامت پاها، صندل‌های روباز انگشتی تعداد بازديد: 879 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز