Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 21:13

19
تیر
كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (2)

كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی (2)

كفش‌های آكسفورد همواره طرفداران خاص خود را دارند و فقط مناسب پاییز نیستند. مخصوصاً ‌امسال كفش‌های آكسفورد زنانة زیادی وارد بازار شده‌اند البته در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های تابستانی‌تر.

 

انواع كفش‌ها و صندل‌‌ها

لا انگشتی‌های شیك

اغلب لا‌انگشتی‌ها كفه تخت و اسپرت هستند  این دسته از كفش‌ها برای خریـــد و محیط‌هـــای غیر رسمی مناسب‌ترند چرا كه در آنها انگشتان پا به طور كامل پیدا هستند ولی مزیت اصلی‌شان راحت بودن و جلوگیری از عرق كردن پاهاست.

كفش‌های پاشنه كوتاه

این كفش‌ها معمولا كمی پاشنه دارند بنابراین اگر می‌خواهید با كمك كفش كمی قد بلندتر به نظر برسید، این كفش‌ها مناسب‌ترند، اما پاشنه این نوع از كفش‌ها به قدری راحت است كه اصلا احساس‌شان نمی‌كنید و به راحتی می‌توانید آنها را به پا كنید و به هر جا كه دوست دارید بروید.

كفش‌های سیاه و سفید

معمولا این دسته از كفش‌ها بسیار مدروز هستند و افرادی كه به شكل و رنگ كفش اهمیت بیشتری می‌دهند، آنها را ترجیح می‌دهند.

كفش‌هایی با رنگ‌های جیغ و تابستانی

البته كه نباید كفش‌های شما همیشه مشكی یا به رنگ‌های خنثی باشد. رنگ‌های شاد مثل نارنجی، قرمز، زرد، فسفری و... حتی انواع گلدار در این فصل طرفداران خاص خود را دارند.

كفش‌های متالیك

اگر رنگ كفش اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به این كفش‌ها نیز فكر كنید چرا كه از انواع رنگ‌های شاد و درخشان تهیه می‌شوند قرار نیست كه خودتان را فقط به نقره‌ای و طلایی محدود كنید، صورتی، بنفش، سبز، آبی و حتی قرمز متالیك نیز امسال روی مد است. كفش‌های متالیك بسیار نازك و معمولا برای تابستان مناسب است.

نیم بوت‌های كوتاه

این نیم‌بوت‌ها برای فصل گرم سال طراحی شده‌اند، پارچه‌های گلدار دارند و جوری طراحی شده‌اند كه منافذی دارند و برای نفس كشیدن پاها مناسب هستند.  این دسته از كفش‌ها برای انواع پیراهن‌های كوتاه اسپرت مناسب‌ترند.

 كفش‌های بندی

برخی از انواع بوت‌‌ها، كفش‌ها و صندل‌ها را با سر هم كردن نوارها و بندها طراحی می‌كنند (شبیه بانداژ).  در این كفش‌ها به نظر می‌رسد كه پاها بسیار راحتند اما باز هم یادآوری می‌كنیم كه انواع لنین آنها  مناسب‌ترند.

آكسفورد

كفش‌های آكسفورد همواره طرفداران خاص خود را دارند و فقط مناسب پاییز نیستند. مخصوصاً ‌امسال كفش‌های آكسفورد زنانة زیادی وارد بازار شده‌اند البته در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های تابستانی‌تر.

برخی از خانم‌ها و آقایان معتقدند كه راحت‌ترین نوع كفش، كفش‌های آكسفورد هستند. اگر تصمیم گرفته‌اید كه خیلی زود، خرید كفش مورد نظرتان را انجام دهید، بهتر است به خاطر داشته باشید:

كه پاها بعدازظهر هم از نظر طولی و هم از نظر عرضی بزرگ‌تر می‌شوند. اگر میخچه دارید یا اینكه اگر خار پاشنه شما را اذیت می‌كند، به سلامت پاهایتان بیشتر اهمیت دهید.

كفش تازه و نو هرگز نباید پاها را زخمی و آسیب‌دیده كند. فكر نكنید كه بعد از مدتی راحت‌تر خواهند شد. اگر كفش‌ها قالب پاهای شما نیستند، اصرار به خرید آنها نكنید. همواره كفشی را خریداری كنید كه با تیپ شخصیتی، ظاهری و پاهای شما تناسب داشته باشد.

 

 

 

 برای خواندن بخش اول- كفش‌ها و صند‌ل‌های تابستانی- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: کفش های تابستانی، انواع كفش‌ها و صندل‌‌ها، لا انگشتی‌های شیك، كفش‌های پاشنه كوتاه، كفش‌های متالیك، نیم بوت‌های كوتاه، كفش‌های بندی تعداد بازديد: 659 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز