Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 03:17

29
شهریور
چرا باید آبکش کردن ماکارونی را متوقف کنید؟!

چرا باید آبکش کردن ماکارونی را متوقف کنید؟!

پاستا همواره باید در سس پخته شود. سرآشپز "متئو آدلر" در این باره می گوید:"فرایند بیرون آوردن پاستا از آب جوش و قرار دادن داخل سس و اجازه دادن به پختن آن درون سس برای یک یا دو دقیقه واقعا محصول نهایی ای با کیفیتی بهتر

پاستا همواره باید در سس پخته شود. سرآشپز "متئو آدلر" در این باره می گوید:"فرایند بیرون آوردن پاستا از آب جوش و قرار دادن داخل سس و اجازه دادن به پختن آن درون سس برای یک یا دو دقیقه واقعا محصول نهایی ای با کیفیتی بهتر در مقایسه با زمانی که سس را روی پاستای بیرون آورده شده از آب جوش می ریزید برای تان به ارمغان خواهد آورد".
 
 
 

فرارو- سرآشپز آدلر در این باره که چرا باید آبکش کردن و شستن پاستای تازه بیرون اورده شده از آب جوش با آب سرد را متوقف کنید می گوید:"با آبکش کردن نشاسته های طبیعی را از روی پاستا پاک می کنید در حالی که آن نشاسته بخشی جدایی ناپذیر برای به اصطلاح جمع کردن سس بر روی پاستا می باشد. نشاسته روی پاستا آن ماده ای است که به چسبندگی سس به پاستا کمک می کند. در نتیجه توصیه می شود پاستا را پس از جوشیدن در آب مستقیما با استفاده از انبر سالاد یا کفگیر به داخل ماهیتابه ای که سس درون آن است انتقال دهید. این در حالیست که اگر پاستا را آبکش کنید در واقع، نشاسته روی آن را شسته و هرگز یک پاستای زیبا براق و منسجم نخواهید داشت. هم چنین، مقداری از آب پخت پاستای نشاسته ای را اصطلاحا رزرو نمایید و سپس به پاستا و سس در حال پخته شدن اضافه کنید تا به جمع کردن کل غذا کمک کند".

به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست، او می افزاید: "واقعیت آن است که آبکش کردن پاستا نه تنها فرآیند پخت را مختل می کند بلکه باعث چسبیدن پاستاها به یکدیگر می شود. با این وجود، در یک مورد یعنی زمانی که می خواهید سالاد پاستای خامه ای و یا با سس مایونز درست کنید باید پاستا را ابکشی نمایید دلیل آن نیز مشخص است زیرا پاستای داغ ممکن است باعث شکسته شدن امولسیون مایونز شود".

 بیشتربخوانید:

برچسب ها: پاستا، طرز تهیه پاستا تعداد بازديد: 92 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز