Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 17:37

8
تیر
زيبايی بی حد و مرز

زيبايی بی حد و مرز

اتاق دروازه‌ای خوشایند برای وارد شدن به محلی دنج و راحت است كه در آن می‌توان از لحظات زندگی لذت برد و در راحتی، سبكی و آرامش غوطه‌ور شد.

آذین نعمتی

 

 

یك اتاق خواب كه به شما همه‌جوره حس راحتی و آرامش می‌دهد، به نظر فوق‌العاده می‌رسد. این فضا حرم اَمن و دنجی برای مسافران خسته و كسانی كه به آن پناه می‌‌برند، است. فضای این اتاق بسیار نرم و راحت است و ساكنانش را به ناز می‌پروراند. سبك طراحی آن از هتل‌های اروپایی الهام گرفته شده است.

اتاق دروازه‌ای خوشایند برای وارد شدن به محلی دنج و راحت است كه در آن می‌توان از لحظات زندگی لذت برد و در راحتی، سبكی و آرامش غوطه‌ور شد. هر كس كه تا به حال در یك هتل لوكس و مجلل اقامت داشته است، می‌داند كه چقدر راحتی و آرامش آن اعتیاد‌آور است و دل كندن از آن دشوار چرا كه نمی‌توان این همه ملایمت وخوشی را پشت سر گذاشت و اتاق را ترك كرد.

طراح این اتاق، تمام تلاش خود را كرده تا فضایی ایجاد كند كه همین حس را به شما می‌دهد، حسی پر از راحتی و خوشی مثل هتل‌های بسیار شیك و مجلل. او كارش را بیشتر روی تختخواب متمركز كرده است چرا كه معتقد است هیچ چیز به اندازه خوابی راحت و آسوده، خستگی را از تن به در نمی‌برد.

طرح تختخواب را با روكش بسیار نرم و با كیفیت پوشانده است. تخت پُر از پر، ملحفه‌های بسیار باكیفیت (با تاروپودی كه با شما حرف می‌زنند)، بالش‌های بسیار نرم و راحت و یك لحاف بسیار نرم و پر حجم. حسی كه با دراز كشیدن روی این تختخواب به شما دست می‌دهد، مثل دراز كشیدن روی ابرها در آسمان است طوری كه می‌خواهید تمام روز را همانجا بمانید و از تختخواب جدا نشوید.

بقیه امكانات اتاق به گونه‌ای طراحی و چیده شده‌اند كه حتی می‌توانید تمام طول روز همانجا بمانید و كارهایتان را انجام دهید. یك میز كار و فضای كافی برای قرار دادن لپ تاپ روی آن و انجام كارها، یك صندلی راحت كه در كنار میز، فضای خوبی را برای خواندن و مطالعه ایجاد كرده است.

یك گنجه یا كمد كه تلویزیون و دی‌وی‌دی روی آن قرار دارد، برای تماشای تلویزیون و یك بالكن شخصی فوق‌العاده كه در آن صندلی‌های راحتی كوسن‌دار و یك نیمكت برای آنكه روی آن لم بدهید و با گرمای ملایم خورشید، گرم شوید. در حقیقت، طراح چنین فضایی را طراحی كرده است تا ساكنانش در آنجا كاملا راحت باشند و میلی برای ترك كردن آنجا نداشته باشند.

تختخواب مبله شده با رنگ آبی خیلی كمرنگ، ‌دیوارهای بسیار روشن و كمرنگ و پرده‌های راه راهِ آبی و سبز كرفسی بسیار روشن و ملایم، همگی دست به دست هم داده‌اند تا این اتاق بسیار تازه و نشاط‌آور باشد. یك نیمكت چرم و بافته شده برای آنكه بنشینید و صبحانه خوبی را نوش‌جان كنید. قفسه كتاب و سایر وسایل اتاق همگی به رنگ تیره انتخاب شده و به خوبی با هم سِت شده‌اند.

بافت‌های جذاب در این اتاق به چشم می‌‌خورد مثل بافت صندلی راحتی و بافت بامبوی گنجه كه بسیار چشم‌نواز و خیره كننده هستند.چه كسی دوست دارد كه در كالیفرنیا اقامت داشته باشد بدون آنكه به خورشید سلامی داده باشد و گرمای آن را روی تمام سلولهای پوستش احساس كند؟

این بالكن راحت و دنج با صندلی‌های آلومینیومی كوسن‌دار كه در نهایت روی آنها با پودر بُرنز پوشانده شده است و آلومینیومی بودنشان را پنهان می‌كنند.یك صندلی مبله  كوچك كه برای میز تحریر كنار تخت بسیار مناسب است.

اتاق دروازه‌ای خوشایند برای وارد شدن به محلی دنج و راحت است كه در آن می‌توان از لحظات زندگی لذت برد و در راحتی، سبكی و آرامش غوطه‌ور شد. هر كس كه تا به حال در یك هتل لوكس و مجلل اقامت داشته است، می‌داند كه چقدر راحتی و آرامش آن اعتیاد‌آور است و دل كندن از آن دشوار.

 

برچسب ها: دکوراسیون، اتاق خواب، دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب راحت، تخت خواب، اتاق خواب دنج تعداد بازديد: 850 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز