Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 04:40

7
تیر
خـیـاطــی: تی‌شرت پسرانه فوتبالی

خـیـاطــی: تی‌شرت پسرانه فوتبالی

در مرحله اول باید یک تی‌‌شرت تهیه کنید. این تی‌‌شرت می‌تواند از تی‌‌شرت‌های قبلی‌تان باشد یا یک تی‌‌شرت بسیار ساده خریداری کنید. اگر آستین‌هایش کوتاه بود، ایرادی ندارد. خودمان آستین اضافه می‌کنیم.

تحریریه زندگی آنلاین : پسر کوچک من 3 سال دارد. خواهر 6 ساله‌اش را که به باشگاه می‌برم، او هم اصرار می‌کند که به کلاس ورزشی برود. هم دوست دارد ورزش کند و هم شماره ورزشی‌اش 3 باشد. من تصمیم گرفته‌ام که از حالا لباس ورزشی‌اش را خودم آماده کنم و برای اینکه می‌دانم بچه‌ها بسیار زود رشد می‌کنند، لباس را کمی بزرگ‌تر در نظر می‌گیرم. اگر شما هم دوست دارید این کار را انجام دهید، با ما همراه شوید.

بیشتربخوانید:

آموزش دوخت عروسک موش نمدی با الگو

 

 

 

 

روش کار

در مرحله اول باید یک تی‌‌شرت تهیه کنید. این تی‌‌شرت می‌تواند از تی‌‌شرت‌های قبلی‌تان باشد یا یک تی‌‌شرت بسیار ساده خریداری کنید. اگر آستین‌هایش کوتاه بود، ایرادی ندارد. خودمان آستین اضافه می‌کنیم.

حالا باید 2 تا شکل بیضی (تخم‌مرغی) را از یک پارچه سیاه رنگ با قیچی جدا کنید. بیضی‌ها باید متناسب با ابعاد و اندازه‌های تی‌‌شرت باشد. بیضی اول را بردارید و روی آن با چرخ خیاطی و نخ دوخت‌های چپ و راستی بزنید. دقت کنید که فقط قسمت روی پارچه را دوخت بزنید. سپس با چسب دو طرفه به اندازه بیضی‌ها برش بزنید. یک طرف چسب را با اتو به کار بچسبانید. هر دو بیضی را با خطوط ضربدری دوخت روشن زده‌اید و قسمت پشت آنها را چسب دو طرفه چسبانده‌اید. کاغذ چسب را جدا کنید و آن را در قسمت سرشانه‌های تی‌‌شرت جایی که مناسب است قرار دهید. قرار است بیضی‌ها روی شانه‌ها باشند. پس با اتو به آنها حرارت دهید تا به تی‌‌شرت بچسبند. سپس دور تا دور هر دو بیضی را که به سرشانه‌ها چسبانده‌اید با دوخت زیگزاگی ریز، بدوزید تا مرتب شود. حالا پشت همان پارچه سیاهی که بیضی‌ها را از آن درآورده‌اید، چسب دو طرفه بچسبانید و بعد عددی که مدنظرتان است را با مداد روی کاغذ چسب بکشید. دقت کنید که شما عدد را روی کاغذ چسب چسبیده شده به پارچه می‌نویسید. پس باید آن را برعکس بنویسید، یعنی جوری که انگار تصویر در آینه هست. سپس دور تا دور خط‌های کشیده شده عدد را با قیچی جدا کنید و بخش‌هایی که جدا کرده‌اید را با اتو به جلوی تی‌‌شرت کودک‌تان بچسبانید و باز هم درست مثل بخش قبلی بعد از چسباندن، دور آنها را دوخت زیگزاگی بزنید. تمام کاری که باید انجام می‌دادید، همین بود و تی‌‌شرت کودک‌تان آماده است.

بیشتربخوانید:

آموزش دوخت ماسک دهان قابل شستشو

برچسب ها: آموزش خیاطی، خیاطی، لباس ورزشی، خیاطی بدون الگو تعداد بازديد: 1266 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز