عروسک‌های نمدی فرق چندانی با عروسک‌های دیگر ندارند. آنها هم می‌توانند فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی باشند. به همین خاطر ساخت این نوع عروسک‌ها مورد توجه بسیاری قرار دارد.

در ادامه با ماهمراه باشید تا به مرور روش ساخت یک مدل موش نمدی بامزه بپردازیم. شاید این ایده به درد شما هم بخورد.

 

 

برای ساخت عروسک نمدی معمولاً به ابزار و وسایل چندانی نیاز نداریم. گاهی حتی شما برای دوخت آنها نیازمند الگوی خاصی هم نیستید و می‌توانید با استفاده از ذوق و سلیقه و البته خلاقیت خود، خالق شخصیت‌های عروسکی جذاب و دوست داشتنی باشید.

از سوی دیگر عروسک‌های نمدی مخصوص قشر خاصی هم نیست. کودکان مسلماً از این دست سازه‌های جذاب و بامزه لذت می‌برند، اما بزرگترها هم می‌توانند از آنها به عنوان آویز موبایل یا جاکلیدی استفاده کنند. به هر حال هنر عروسک سازی و به ویژه عروسک سازی با نمد هنری سرگرم کننده و جالب توجه است که می‌تواند در عین حال برای شما منبع درآمدی هم باشد. به طوری که این روزها بسیاری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام یا حتی تلگرام هنر دست خود را برای فروش به مشتریان عرضه می‌کنند.

در ادامه گردونک قصد دارد به مرور ساخت یک عروسک بانمک موش نمدی بپردازد. شما می‌توانید از این عروسک که الگوی آن در دو اندازه مختلف عرضه می‌شود، به عنوان آویز موبایل یا جاکلیدی یا فقط برای تزئین استفاده کنید. همچنین در مورد رنگ عروسک و نوع تزئینات آن هم خود را مقید به طرح ارائه شده ندانسته و حتماً از نوآوری و سلیقه‌ی خود استفاده کرده و خالق عروسکی متفاوت و جذاب باشید.

اما برای ساخت این عروسک نمدی به چه لوازمی احتیاج داریم؟