Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 17:26

24
خرداد
با این نوشیدنی علاوه بر سلامت کبد، طی ۷۲ ساعت تا ۴ کیلو وزن کم کنید

با این نوشیدنی علاوه بر سلامت کبد، طی ۷۲ ساعت تا ۴ کیلو وزن کم کنید

ما در اینجا قصد داریم یک نوشیدنی سم زدا برای کبد را به شما معرفی کنیم که نوشیدن آن می‌تواند برای سلامتی مفید باشد.

به گزارش سایت طلا،تجمع سموم در کبد می‌تواند یک تهدید جدی برای سلامتی باشد. به همین دلیل لازم است هر از چندگاهی با تقویت کبد به سلامت کبد خود کمک کنید.

کبد یکی از اندام‌های بسیار مهم بدن انسان است که درست در زیر ریه‌ها قرار گرفته است و برخی از عملکرد‌های حیاتی بدن مانند سم زدایی را بر عهده دارد.

کبد وظیفه تصفیه و تنظیم خون و دفع مواد زائد از خون را دارد. موادی که کبد آن‌ها را دفع می‌کند یا تجزیه شده و از بین می‌روند و یا بدن به طور مجدد آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد.

علاوه بر این کبد وظیفه جذب و ذخیره مواد مغذی را نیز دارا است. همچنین نقش مهمی در کنترل ضرر‌های نوشیدن مشروبات الکلی دارد. هرچند نوشیدنی‌های الکلی می‌تواند باعث ایجاد کبد چرب شده و مشکلات بسیاری را برای سلامتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

کبد چرب خود را با این عصاره‌ها درمان کنید

در نهایت کبد یکی از اندام‌های بدن است که در کاهش وزن نقش بسیار کلیدی دارد. بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نیستند، اما تقویت کبد می‌تواند به شما در هنگام کاهش وزن و لاغری کمک بسیاری بکند.

ما در اینجا قصد داریم یک نوشیدنی سم زدا برای کبد را به شما معرفی کنیم که نوشیدن آن می‌تواند برای سلامتی مفید بوده و به شما در کاهش وزن تا ۴ کیلوگرم در ۷۲ ساعت کمک کند.

این نوشیدنی را سه بار در روز و سه روز متوالی میل کنید. در طول این سه روز از وعده‌های غذایی سنگین خودداری کنید. به عنوان مثال هنگامی که رژیم دارید از این نوشیدنی به عنوان یک تقویت اضافی استفاده کنید.

با این نوشیدنی علاوه بر سلامت کبد، طی ۷۲ ساعت تا ۴ کیلو وزن کم کنید

بیشتر بخوانید:

نسخه طب سنتی برای سلامت کبد

 

مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی آب سه عدد لیموی تازه، یک پیمانه جعفری خورد شده، ۵ تیکه کرفس و در نهایت ۶ فنجان آب است که باید آن‌ها را ترکیب کنید.

برای تهیه این نوشیدنی ابتدا آبلیمو، جعفری و کرفس را درون مخلوط کن ریخته و ترکیب کنید. سپس آب را به مخلوط کن اضافه کرده و برای دیگر اجازه دهید محتویات برای بار دیگر با یکدیگر ترکیب شوند.

برای بیشتری اثر بخشی می‌توانید پس از هفت الی ده روز از استفاده اولتان بار دیگر این نوشیدنی را مصرف کنید. فراموش نکنید که برای کاهش وزن لازم است از خوردن غذای زیاد و غذا‌های مضر مانند فست فود‌ها نیز پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید:

تاثیر عجیب عسل در کاهش وزن

سریع‌ترین راه کوچک کردن شکم

 

 

برچسب ها: نوشیدنی، لاغری، کبدچرب، سم زدایی کبد، دتاکس واتر تعداد بازديد: 260 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز