Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:05

11
آذر
چرا چربی شکم آب نمی شود؟

چرا چربی شکم آب نمی شود؟

می توان گفت آب کردن چربی شکم یکی از سخت ترین کارها در رژیم های لاغری است. در ادامه با دلایل ناتوانی در تحقق هدف کاهش چربی شکم بیشتر آشنا می شویم


به گزارش خراسان : چربی احشایی، نوعی چربی که اطراف اندام ها و بخش میانی بدن جمع می شود، می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد و همچنین یک پیش بین برای ابتلا به شرایطی مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، مقاومت به انسولین و برخی انواع سرطان است.در ادامه با دلایل ناتوانی در تحقق هدف کاهش چربی شکم بیشتر آشنا می شویم:
چربی شکم تان آب نمی شود چون، به میزان کافی فیبر محلول مصرف نمی کنید

مطالعه ای که در مرکز پزشکی ویک فارست باپتیست انجام شد، نشان داد که افزایش میزان فیبر محلول مصرفی روزانه فقط به میزان 10 گرم می تواند به کاهش 7/3 درصد چربی احشایی منجر شود.

 

بیشتربخوانید:

بابهترین چای‌های لاغری و چربی سوز آشنا شوید

 

 

چربی شکم تان آب نمی شود چون، نوشیدنی های شیرین مصرف می‌کنید

اگر آب ساده جذابیتی برای شما ندارد ، می توانید مصرف چای سفید را به جای نوشیدنی های شیرین یا نوشابه های رژیمی مد نظر قرار دهید. بنابر مطالعه ای که در نشریه Nutrition and Metabolism منتشر شد، این چای می تواند از تشکیل سلول های چربی جدید پیشگیری و به تجزیه چربی ذخیره شده در بدن نیز کمک کند.
 

چربی شکم تان آب نمی شود چون، تمرینات ورزشی نامناسب انجام می دهید

برای کاهش چربی شکم می توانید انجام تمرینات اینتروال با شدت زیاد و دوی سرعتی را مد نظر قرار دهید. بنابر مطالعه ای که در نشریه Medicine and Science in Sports and Exercise منتشر شد، تمرینات دوی سرعتی به کاهش اندازه دور کمر کمک می کنند.

علت آب نشدن چربی شکم تان اینجاست!!,چربی شکم من چرا آب نمی شود؟

چربی شکم تان آب نمی شود چون، در حال پیر شدن هستید

با افزایش سن، حتی اگر ورزش کنید و هوشمندانه غذا بخورید ممکن است برای کاهش چربی های اضافه و وزن خود به تلاش بیشتری نیاز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

چند روش شگفت انگیز برای کوچک کردن شکم

 

 

چربی شکم تان آب نمی شود چون، استرس دارید

همچنین، غذاهایی که هنگام استرس هوس می کنید به طور معمول گزینه هایی سرشار از چربی و شکر هستند که می توانند به افزایش هرچه بیشتر چربی شکم منجر شوند.

چربی شکم تان آب نمی شود چون، گوشت قرمز نامناسب را مصرف می کنید

یک رژیم غذایی سرشار از گوشت های چرب با چاقی شکم و افزایش اندازه دور کمر پیوند خورده است.

 

یشتر بخوانید:

بعد از پرخوری چه کنیم؟

برچسب ها: رژیم غذایی، چاقی شکمی، دیابت نوع 2، چربی شکم، آب شدن چربی شکم تعداد بازديد: 315 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز