Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04:21

2
آذر
چای سبز برای این افراد ممنوع!

چای سبز برای این افراد ممنوع!

مطالعات نشان داده‌اند که تانن‌های موجود در چای می‌توانند به آهن متصل شوند و از انتقال آهن در بخش‌های مختلف بدن جلوگیری کنند.


  افراد مبتلا به کمبود آهن معمولا باید مصرف چای سبز را محدود کنند یا حتی این نوشیدنی را به‌طور کلی از برنامه روزانه خودشان کنار بگذارند. البته تشخیص این موضوع به نظر متخصصان بستگی دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، مطالعات نشان داده‌اند که تانن‌های موجود در چای می‌توانند به آهن متصل شوند و از انتقال آهن در بخش‌های مختلف بدن جلوگیری کنند درحالی که چنین اتفاقی می‌تواند مشکل کمبود آهن را تشدید کند.

علاوه بر این، افرادی که به‌دلایل مختلف باید از کافئین دور بمانند هم باید از مصرف چای سبز دوری کنند و در عوض از چای‌های بدون کافئین مثل دمنوش نعناع یا دمنوش بابونه استفاده کنند.

نکته مهم دیگر درباره مصرف روزانه چای سبز، این است که بعضی افراد همیشه از چای سبز برای هضم بهتر غذاها کمک می‌گیرند درحالی که یک قاعده مهم را نمی‌دانند.

برچسب ها: چای سبز تعداد بازديد: 64 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز