Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:45

24
بهمن
ویروس امیکرون بعد از ۵ روز توانایی سرایت ندارد

ویروس امیکرون بعد از ۵ روز توانایی سرایت ندارد

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه ویروس اُمیکرون پس از پنج روز توانایی سرایت از فرد بیمار را ندارد گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.

ایرنا نوشت: رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه ویروس اُمیکرون پس از پنج روز توانایی سرایت از فرد بیمار را ندارد گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.

دکتر سیدمحمد علوی بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: با توجه به اینکه دوره بیماری در سویه اُمیکرون کوتاه‌تر است، مدت مرخصی کارکنان به پنج روز کاهش یافته است.

وی در خصوص مدت زمان انتقال اُمیکرون از بیماران مبتلا به دیگر افراد افزود:در گذشته میزان مرخصی افراد شاغل ۲ هفته بود تا موجب انتشار بیماری در محل کار نشوند اما اکنون مبتلایان به اُمیکرون از زمان مثبت شدن تست، باید پنج روز در منزل بمانند.

بیشتربخوانید:

این 11 خوراکی از شما در برابر اومیکرون مراقبت می‌کند

چند ثانیه ای به اومیکرون مبتلا می‌شوید؟

برچسب ها: ویروس کرونا، شهرهای قرمز، مرگ و میر، پیک ششم کرونا، سویه اومیکرون، علائم اومیکرون تعداد بازديد: 170 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز