Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:05

18
شهریور
نحوه توزیع واکسن کرونا از زبان جهانپور

نحوه توزیع واکسن کرونا از زبان جهانپور

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: واکسن آنفلوآنزا در بین گروه‌های در معرض خطر و مادران باردار به صورت کاملا رایگان توزیع می‌شود.

 
به گزارش صبحانه،سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: واکسن آنفلوآنزا در بین گروه‌های در معرض خطر و مادران باردار به صورت کاملا رایگان توزیع می‌شود.

کیانوش جهانپور با اشاره به توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های سراسر کشور اظهار کرد:  واکسن آنفلوآنزا با توجه به شروع فصل سرما در داروخانه‌های سراسر ایران با  قیمت مصوب دولتی توزیع می‌شود  و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
او با اشاره به مادران باردار به عنوان یکی از گروه‌های پرخطر، ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی  وزارت بهداشت توزیع واکسن آنفلوآنزا به صورت رایگان در بین مادران باردار از طریق شبکه‌های بهداشتی کشور انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: کادر درمان و گروه‌های در معرض خطر در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هم زمان با شیوع این بیماری  هستند که توزیع واکسن آنفلوآنزا در بین این افراد نیز به صورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد.

 

بیشتربخوانید:

واکسن آنفولانزا برای چه کسانی ضروری است؟



قیمت واکسن آنفلوآنزا  بر اساس مصوبه دولتی توزیع می شود

جهانپور بیان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های سراسر کشور با قیمت مصوب دولتی واکسن آنفلوآنزا را تهیه کنند. من از مردم درخواست دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را  رعایت کنند و هنگام خروج از خانه به خصوص در مراکز پر ازدحام و مسقف، استفاده از ماسک را فراموش نکرده و فاصله گذاری اجتماعی را به طور دقیق اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:

واکسن آنفلوانزا برای کودکان

واکسن آنفلوانزا در بارداری؛ آری یا خیر؟!

برچسب ها: سرماخوردگی، آنفولانزا، واکسن آنفولانزا، کیانوش جهانپور، توزیع تعداد بازديد: 236 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز