Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 12:44

22
دی
خواص ماسک قهوه برای پوست

خواص ماسک قهوه برای پوست

قهوه یکی از ترکیبات اصلی ماسک‌های جوانساز و ضد پیری پوست صورت به حساب می‌آید چون به علت داشتن کافئین برای رفع بسياري از مشکلات پوست صورت و بدن قوی عمل می‌کند.

تحریریه زندگی آنلاین : قهوه یکی از ترکیبات اصلی ماسک‌های جوانساز و ضد پیری پوست صورت به حساب می‌آید چون به علت داشتن کافئین برای رفع بسياري از مشکلات پوست صورت و بدن قوی عمل می‌کند.

ماسک قهوه ماسکی با اثراتی اعجازانگیز است که طراوت و زیبایی را به پوست شما هدیه می‌کند. این ماسک آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد و باعث شفاف شدن آن می‌شود. در مدت‌زمانی که ماسک قهوه بر روی صورت است، بوی دل‌انگیز قهوه باعث آرامش می‌شود. به همین علت پس از استفاده از این ماسک عموماً احساس خوبی خواهید داشت. ماسک قهوه می‌تواند شامل تهیه انواع ماسک‌ها، اسکراب ها و حتی قرار دادن خمیری از قهوه تازه باشد. در این بین ماسک‌های قهوه آماده هم دارای عملکرد قابل قبول و نتیجه بخشی هستند. امروزه در بسياري از محصولات آرایشی و بهداشتی از قهوه و عصاره آن استفاده می‌کنند. این محبوبیت را مرهون دارای بودن مقادیر قابل توجی آنتی‌اکسیدان‌های ضروری و کافئین می‌باشد.  ماسک قهوه این ترکیبات اولیه مؤثر موجود در دانه‌های قهوه را مستقیماً در اختیار پوست و مو قرار می‌دهد. به این ترتیب قادر خواهد بود یک بهبود دهنده قوی عملکردی برای وضعیت کلی ظاهر شما باشد.

 بیشتربخوانید:

جوانسازی پوست صورت با ماسک شیر خشک

 

 

ماسک رفع چین‌وچروک پوست با قهوه

ترکیب فوق‌العاده قهوه و کاکائو بهترین ماسک ضد چین‌وچروک پوست می‌باشد ترکیب پدو ماده پر کافئین قهوه و کاکائو خالص علاوه بر خاصیت ضد پیری سبب افزایش لطافت پوست نیز می‌شود.

 

مواد لازم:

 3 قاشق پودر قهوه

3 قاشق پودر کاکائو

6 قاشق ماست خانگی یا شیر

یک قاشق عسل طبیعی

 

روش تهیه:  اول ماست را به‌خوبی هم بزنید و آنگاه بقیه مواد را به آن اضافه کنید و با نوک انگشتان بروی پوست صورت خود بزنید و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه آن خشک شود و بعد با آب ولرم آبکشی کنید. لطافت و طراوت پوست خویش را بعد استفاده ماسک احساس می‌کنید. برای اثربخشی بیشتر هر هفته 2 بار از این ماسک در هفته به مدت 2 ماه استفاده کنید.

  بیشتربخوانید:

با این روغن گیاهی پوستی زیبا و بدون لک داشته باشید!

 

 

ماسک صورت لایه‌بردار

یک‌چهارم قاشق چایخوری پودر قهوه و ۱ قاشق غذاخوری ماست. طعم ماست در این ترکیب مهم نیست پس هر نوع ماست شیرین یا ترشی داشتید می‌توانید استفاده کنید ولی ماست شیرین بوی کمتری دارد و در ترکیب با قهوه رایحه بهتری روی پوست شما خواهند داشت.  این ترکیب را به آرامی بر روی صورت و گردن خود ماساژ دهید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی صورتشم بماند. آنگاه با آب گرم صورت خود را خوب بشویید تا پوستتان شفاف و نرم شود. این ماسک را بیش از یک‌بار در هفته استفاده نکنید.

 مواد لازم:

ماسک قهوه و عسل و ماست

۱ قاشق غذاخوری قهوه

۱ قاشق غذاخوری عسل

۱ قاشق غذاخوری ماست

 

 روش تهیه:  مواد را با هم مخلوط کنید تا یک ماده خمیری به دست بیاید. آنگاه خمیر را روی پوست تمیز بمالید و اجازه بدهید 20 دقیقه روی پوست بماند و آنگاه با آب ولرم شست‌وشو دهید. موقع شست‌وشو به آرامی ماساژ دهید تا سلول‌های مرده پوست خارج شود. برای بهترین نتیجه 2 تا 3 بار در هفته تکرار شود.

مخلوطی از ماست و قهوه و عسل می‌تواند به شما کمک کند سلول‌های پوست مرده را از بین ببرید. قهوه و ماست دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند که در برابر علامت‌های پیری پوست مثل چین‌وچروک مقاومت می‌کنند و پوست را جوان و درخشان نگه می‌دارند. همین‌طور عسل دارای خاصیت ضد باکتری است که می‌تواند از پوست شما در برابر باکتری‌های زیان‌آور محافظت کند و همین‌طور پوست را مرطوب و تغذیه می‌کند.

 بیشتربخوانید:

معجزه گشنیز در از بین بردن جوش و لک های پوستی

 

برچسب ها: کافئین، پاکسازی پوست، زیبایی پوست، جوانسازی پوست، چین و چروک پوست، لطافت پوست، ماسک، ماسک قهوه، لایه برداری پوست، اسکراب، ماسک ضد پیری تعداد بازديد: 252 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز