Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:27

3
اردیبهشت
کـتاب بخوانیم : عاقلانه انتخاب کنید و عاشقانه ازدواج کنید!

کـتاب بخوانیم : عاقلانه انتخاب کنید و عاشقانه ازدواج کنید!

جدیدترین کتاب « محمدرضا دژکام «، در حوزه‌ی مشاوره‌ی ازدواج، با عنوان:« عاقلانه انتخاب کنید و عاشقانه ازدواج کنید!»، به تازگی توسط«نشر دنیس»، منتشر شده است.

تحریریه زندگی آنلاین : جدیدترین کتاب « محمدرضا دژکام «، در حوزه‌ی مشاوره‌ی ازدواج، با عنوان:« عاقلانه انتخاب کنید و عاشقانه ازدواج کنید!»، به تازگی توسط«نشر دنیس»، منتشر شده است.

 این کتاب، یک راهنمای علمی و کاربردی برای دختران و پسران جوان که قصد ازدواج دارند و بایستی قبل از آن، با موارد اساسی و مهم مقوله‌ی ازدواج آشنا شوند و نیز تمام علاقه مندان به مطالعه‌ی حوزه‌ی مشاوره‌ی ازدواج و همکاران عزیز مشاور ازدواج و دانشجویان رشته‌های روان شناسی و مشاوره، به رشته‌ی تحریر در آمده است.

بیشتربخوانید:

کـــــتاب بخوانیم : تاریکیِ معلقِ روز

از جمله پرسش‌ها و چالش‌های رایج شما پیرامون ازدواج که مشاور در این کتاب به آنها پاسخ داده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: چه ایده‌های اشتباه و غلطی درباره‌ی ازدواج وجود دارد؟! چه علل، عوامل و مشکلاتی، باعث بالا رفتن سن ازدواج در جوانان شده است؟! چگونه همسر آرمانی‌تان را انتخاب می‌کنید؟! ملاک‌ها و معیارهای اساسی و ضروری شما برای ازدواج چیست؟! چرا برخی از پسران امروزی، از ازدواج کردن شانه خالی می‌کنند؟! آیا ازدواج شما اگاهانه است یا خیر؟! آیا در دوستی‌ها و ازدواج‌های اینترنتی صداقت وجود دارد یا دو رویی، کدامیک؟! چرا برخی از پسران با دختران مسن‌تر از خود ازدواج می‌کنند؟! آیا اختلاف سنی فاحش و نیز تفاوتهای اقتصادی و فرهنگی، در یک ازدواج موفق تأثیر گذارند؟! آیا ازدواج کردن تنها به دلیل زیبایی ظاهری، کار شایسته‌ای است؟! آیا ازدواج کردن فقط به خاطر داشتن رابطه‌ی جنسی، کار عاقلانه‌ای است؟! آیا ازدواج کردن صرفاً به دلیل پول و ثروت، کار معقولانه‌ای است؟! و پرسش‌ها و چالش‌هایی از این نظیر ......

نویسندگان:«محمدرضا دژکام و زهره موسوی» /ناشر:«نشر دنیس» /تعداد صفحات: ۹۶ /قیمت: ۲۸۰۰۰ تومان/ قطع کتاب: رقعی

بیشتربخوانید:

کــــتاب بخوانیم : درباره خوب بودن

برچسب ها: ازدواج، مطالعه، کتاب، محمدرضا دژکام تعداد بازديد: 344 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز