Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 19:41

26
آذر
خط و نشان باشگاه استقلال برای استراماچونی

خط و نشان باشگاه استقلال برای استراماچونی

باشگاه استقلال روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای درباره نحوه پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این تیم توضیح داد و سرپرست باشگاه به سرمربی ایتالیایی اولتیماتوم داد تا پایان روز سه شنبه تکلیف را روشن کند.

باشگاه استقلال روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای درباره نحوه پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این تیم توضیح داد و سرپرست باشگاه به سرمربی ایتالیایی اولتیماتوم داد تا پایان روز سه شنبه تکلیف را روشن کند.

در این اطلاعیه تصویر چکی که قرار است به استراماچونی داده شود، منتشر شده و در توضیح آن آمده است:

"صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان (استراماچونی) طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد برای دریافت چک به شعبه بانک یا محل سفارت مراجعه نماید. صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیزم بانکی است. این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و روز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند."

در همین راستا، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: بانک سپه و سفارت ایران در ایتالیا توانستند تا ساعت ۱۳ یک فقره چک به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو صادر کنند. متاسفانه تا این لحظه نه آقای استراماچونی و نه وکیلش برای دریافت چک مراجعه نکرده‌اند. ما در ایمیلی که به آقای استراماچونی ارسال می‌کنیم، تا آخر وقت امشب (سه‌شنبه) برای بازگشتش منتظر خواهیم ماند و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری که به احتمال زیاد انتخاب جایگزین او است، می‌گیریم.

تنها سوالی که در این ماجرا به وجود می‌آید این است که چرا استقلالی‌ها در حالی که استراماچونی بارها به باشگاه گفته بود که حقوقش را از طریق صرافی‌ها پرداخت نکنند، باز هم اقدام به این کار کردند و زودتر سراغ راه‌های قانونی نرفتند. این کم‌کاری باعث شد استقلالی‌ها مجبور شوند دوباره بر سر میز مذاکره با استراماچونی بنشینند و احتمالا مدت قرارداد او را از دو سال به یک سال کاهش دهند؛ اتفاقی که اما و اگر هم در آن وجود دارد و تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که استراماچونی خواهان ادامه همکاری با استقلال باشد.

 

بیشتر بخوانید:

پیام آخر استراماچونی به استقلالی‌ها

زمان آمدن استراماچونی مشخص شد

برچسب ها: استراماچونی، باشگاه استقلال، زمان برگشت استراماچونی به ایران، مهلت استقلال به استراماچونی تعداد بازديد: 519 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز