Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 15:19

5
مهر
چهره های مهر ماه

چهره های مهر ماه

مریم امیرجلالی جزو آن دسته بازیگرانی است که هرچند از اوایل دهه هفتاد به کار در مجموعه‌‌های تلویزیونی می‌پرداخت اما حضور در برخی سریال‌های خاطره‌انگیز او را در کانون توجهات قرار داد.

مریم امیرجلالی

عواقب فاجعه منا!

مریم امیرجلالی جزو آن دسته بازیگرانی است که هرچند از اوایل دهه هفتاد به کار در مجموعه‌‌های تلویزیونی می پرداخت اما حضور در برخی سریال‌های خاطره انگیز رضا عطاران و از جمله «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» بود که او را در کانون توجهات قرار داد به گونه‌ای که بلافاصله بعد از این حضور فعالیت‌های بازیگریش دوچندان شد و توانست در برخی آثار طنازانه سینما و تلویزیون بازی کند.

امیرجلالی فیلمی ویدیویی با نام «خانم سادات» را آماده عرضه در شبکه خانگی دارد که به لحاظ مضمونی یکی از متفاوتر ترین آثارش است و درباره فاجعه مناست.

این بازیگر به تازگی با موزیکال «خالتور» به میان مخاطبان آمده است؛ فیلمی با درونمایه کمدی و محوریت مصائب پیش روی یک گروه موسیقی.

مریلا زارعی

چرا به همکارانش کنایه زد؟

مریلا زارعی را در سال‌های اخیر در برخی آثار مطرح ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس ایرانی دیده‌ایم؛ فیلم‌هایی نظیر «چ»، «بادیگارد»، «گزارش یک جشن» و «دعوت».

به جز اینها زارعی در آثاری نظیر «زیر سقف دودی» هم ظاهر شده و تلاش کرده پی‌شروی ایفای نقش در حوزه مسائلی مانند طلاق‌های عاطفی باشد.

زارعی در ماه‌های اخیر به خاطر اظهارنظر شجاعانه‌ای که در حمایت از کشتار مسلمانان میانمار داشت مورد توجه قرار گرفته است.

مریلا زارعی گفت: «‌مسلمانان بی‌گناه در میانمار از بین می‌روند در حالی که سکوت سفیران صلح را شاهد هستیم.

از سفیران صلح خواهش می‌کنم برای احقاق حق اقلیت مسلمان آن منطقه کاری کنند.» بسیاری این اظهارات زارعی را کنایه‌ای دانستند به برخی همکارانش نظیر مهتاب کرامتی و بهرام رادان که سال‌هاست به عنوان سفیر صلح فعالیت می‌کنند.

رعنا آزادی ور

از پلاسکو تا لونه زنبور

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران فیلم «درباره الی» اصغر فرهادی بود که هرچند با گرته برداری از «ماجرا»ی میکل آنجلو آنتونیونی ساخته شد اما توانست مورد توجه قرار گیرد.

آزادی ور که یکی از فیلمهای مناقشه برانگیزش با نام «خانه دختر» رفع توقیف شده، در ماه‌های اخیر پرکارتر از گذشته بوده است.

او ابتدا در کمدی «لونه زنبور»برزو نیک نژاد در کنار محسن کیایی ایفای نقش کرد و سپس به همراه کیایی به «چهارراه استانبول»مصطفی کیایی رفت تا ایفاگر نقش در فیلمی با مضمون فاجعه پلاسکو باشد.

آزادی ور دو فیلم «مرداد» و «خیابان دیوار» را آماده اکران دارد.

لعیا زنگنه

درگیر گروهک منحله!

لعیا زنگنه بازیگری که زمانی به واسطه ایفای نقش در سریال «در پناه تو» در کانون توجه قرار گرفت در سال‌های اخیر کم کارتر از قبل شده است و سعی می‌‌کند ایفای نقش‌های متفاوتی را برعهده گیرد.

زنگنه که سال قبل فیلمی با مضمون اسیدپاشی به نام «این زن حقش را می‌خواهد» روی پرده داشت و تازه‌ترین تجربه کارگردانی مسعود کیمیایی با نام «قاتل اهلی» را هم آماده اکران دارد به تازگی درگیر ایفای نقش در فیلمی با نام «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» شده است.

فیلمی به کارگردانی امیراطهر سهیلی که داستان آن در اواخر دهه 60 میگذرد و زنگنه در آن در قامت زنی که از همراهی با گروهک منافقین بریده ظاهر شده است.

شهره لرستانی

با «هزارپا» آشوب به پا خواهد کرد؟

شهره لرستانی از آن بازیگرانی است که فارغ از کوتاهی یا بلندی نقش سعی می‌‌کند به بهترین شکل کاراکترهایش را ایفا کند و شاید برای همین است که حتی در روتین ترین آثار سینمایی یا تلویزیونی هم توانسته توجه مخاطبان را جلب کند.

لرستانی که به زودی با سریال خانگی «آشوب» در شبکه خانگی حاضر خواهد شد امسال، سال پرکاری را پشت سر گذاشته است.

او بعد از حضور در فیلم کودکانه «شکلاتی» سهیل موفق که به زودی اکران خواهد شد در کمدی دهه شصتی «هزارپا»ی ابوالحسن داوودی و کمدی فانتزی «دم سرخ‌ها» آرش معیریان ایفای نقش کرده است.

در این بین «هزارپا» به جشنواره فجر خواهد آمد ولی «دم سرخ‌ها» به زودی روانه پرده میشود.

شقایق فراهانی

رویارویی با جوانان دهه هفتاد

فرزند یک خانواده هنرمند باید هم همواره سرش شلوغ باشد. شقایق فراهانی که سعی کرد برخلاف خواهر کوچکترش همچنان فعالیت بازیگری را در وطنش دنبال کند در همه این سال‌ها سعی کرده کیفیتی استاندارد از نقش آفرینی را در کارهایش ارائه کند.

او دو فیلم «آزاد به قید شرط»حسین شهابی و «انزوا»ی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی را آماده اکران دارد که نقشش در هر دو فیلم کوتاه اما اثرگذار است.

شقایق فراهانی امسال با فیلم «سال دوم دانشکده من»رسول صدرعاملی به جشنواره سی و ششم فجر خواهد آمد؛ فیلمی که مضمونی دارد درباره اوضاع زندگی جوانان امروزی و به ویژه جوانان متولد انتهای دهه هفتاد که بعد از پشت سر گذاشتن دانشگاه، رفته رفته وارد بازار کار هم می‌شوند.

مهری شیرازی

همراهی با آقای سانسور!!!

در سینمای ایران بانوی چهره پرداز زیاد نداریم اما مهری شیرازی یکی از مطمئن ترین چهره پردازان سینمای ایران است.

شیرازی که از اوایل دهه هفتاد فعالیت خود به عنوان چهره پرداز را آغاز کرده است و در دو دهه توانسته با برخی از کارگردانان شناخته شده و از جمله کیومرث پوراحمد، سعید سهیلی، بهروز افخمی، رسول ملاقلی پور و پوران درخشنده همکاری داشته باشد در هفته‌‌های اخیر ملودرام «ملی...» را روی پرده داشت که با توجه نسبی مخاطبان روبرو شد.

شیرازی که فیلمی به نام «صله سحر» را آماده اکران دارد به تازگی درگیر پروژه‌ای با نام جالب «آقای سانسور» شده بود؛ پروژه‌ای به کارگردانی جوانی به نام علی جبارزاده که سناریویش را مهدی علی ‌میرزایی نویسنده «گشت ارشاد» و «در مدت معلوم» نگاشته است. 

فاطمه گودرزی

جانشین معتمدآریا در سریالی مشابه «کیمیا»

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند ممنوع‌التصویری فاطمه معتمدآریا در رسانه ملی به اتمام رسیده و او در سریال «لحظه گرگ و میش/سوگند» همایون اسعدیان ایفای نقش خواهد کرد اما در نهایت این فاطمه گودرزی بود که جانشین وی شد و نقش اول این سریال را برعهده گرفت.

«لحظه گرگ و میش» به مانند سریال «کیمیا» روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل و ایرانی در طول سه دهه است و باز هم مانند «کیمیا» با محوریت زندگی تنها دختر خانواده پیش می‌رود که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی روبرو شده و رشد می‌‌کند و به دوران معاصر می آید.

فرید سجادی حسینی بازیگر مکمل «فروشنده» بازیگر مقابل گودرزی در این سریال است و علیرضا کمالی هم جوان اول سریال است.  

 

برچسب ها: فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، شقایق فراهانی، مریلا زارعی، فاطمه معتمدآریا، رعنا آزادی ور، لعیا زنگنه، شهره لرستانی، مهری شیرازی تعداد بازديد: 1493 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز