Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:39

17
فروردین
علت درگذشت کیومرث پوراحمد به روایت دوستانش در مجله «فیلم»+ عکس

علت درگذشت کیومرث پوراحمد به روایت دوستانش در مجله «فیلم»+ عکس

کانال تلگرامی ماهنامه سینمایی «فیلم امروز» مرگ کیومرث پوراحمد را خودخواسته دانسته‌ است. اگر احیانا به فکر این کار هستید اورژانس اجتماعی با تلفن ۱۲۳ بیست‌وچهارساعته برای ارئه مشورت و کمک آماده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیومرث پوراحمد (متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف‌آباد) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر، تهیه‌کننده و دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما بود. پوراحمد کارش را با نقدنویسی به خصوص در ماهنامه «فیلم» آغاز کرد و از ۱۳۵۳ با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «آتش بدون دود» وارد سینما شد.

براساس اخبار تاییدشده پوراحمد، صبح امروز، چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۷۴ درگذشت.

کانال تلگرامی ماهنامه سینمایی «فیلم امروز» علت درگذشت کیومرث پوراحمد را خودکشی اعلام کرده است.

اگر احیانا به فکر خودکشی هستید یا کسی را می‌شناسید که نگران خودکشی وی هستید، می‌توانید از نهادهای مختلفی کمک بگیرید. در ایران اورژانس اجتماعی با تلفن ۱۲۳ بیست‌وچهارساعته برای ارئه مشورت و کمک آماده است. خط رایگان تلفنی ۱۴۸۰ مشاوره رایگان تلفنی است که بین ساعت‌های ۶ صبح تا ۹ شب می‌توانید با آن تماس بگیرید. همچنین سامانه آنلاین http://moshaver.behzisti.ir و مراکز بهزیستی می‌توانند به‌صورت آنلاین یا حضوری مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.

علت درگذشت کیومرث پوراحمد به روایت دوستانش در مجله «فیلم»/ عکس

 

برچسب ها: سینمای ایران، کارگردان، کیومرث پوراحمد، کارگردان سینمای ایران، خودکشی تعداد بازديد: 125 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز