Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:09

4
دی
هومن سلیمی؛ استاد آشپزی سه ماهی است كه لب به غذا نزده!

هومن سلیمی؛ استاد آشپزی سه ماهی است كه لب به غذا نزده!

پس از شنیدن این خبر که هومن سلیمی حدود سه ماه است با بیماری سرطان دسته‌وپنجه نرم می‌كند، مدیر مسئول به همراه کارشناسان آشپزی و شیرینی پزی به دیدن این استاد پیشكسوت آشپزی رفتند.

تحریریه زندگی آنلاین

 

سلیمی كه از مدرسین برجسته كشور در زمینه آموزش آشپزی می‌باشد و بعنوان كارشناس برنامه‌های تلویزیونی و عضو تحریریه نشریه آشپزباشی، خدمات شایانی در ارتقای فرهنگ آشپزی كشور انجام داده است، در بستر بیماری به سر می‌برد.

روز چهارشنبه بر اساس كامنتی كه از سوی كاربر عزیزی در سایت زندگی آنلاین مبنی بر كسالت دوست عزیزم هومن سلیمی دریافت كردم، بلافاصله تماسی با ایشان داشتیم و مطلع شدیم متأسفانه این استاد برجسته و دلسوز مدتی است به دلیل بیماری در بستر بیماری می‌باشد.

از این رو با هماهنگی قبلی همراه با همكارانم به عیادت وی شتافتیم و شكر خدا دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشته و با روحیه عالی و لبخند همیشگی پذیرایمان بود.

هومن همچنان از دغدغه‌هایش در حوزه غذا و تغذیه می‌گفت و از ایمنی پایین غذای مصرفی مردم و انواع آلودگی‌ها كه سلامت افراد جامعه را هدف قرار داده، گله‌مند بود.

اگرچه بستری سه ماهه در بیمارستان و پرهیز طولانی مدت از خوردن غذا و آب، موجب گله‌مندی ایشان شده، اما فداكاری‌ها و مهربانی‌های همسرشان خانم دكتر ابوترابیان تحمل این همه سختی را برایشان آسان‌تر كرده است.

خانم دكتر ابوترابیان با روحیه‌ای محكم و عاشقانه همچون پروانه به هومن خدمت می‌كند و می‌گوید: «برای مخاطبان و دوستداران آقای سلیمی بنویسید، كسی كه لذت آشپزی سالم را ترویج می‌كرد و خود معلم آشپزی بود، سه ماهی است كه لب به غذا نزده است».

قدردانی و تشكر از كادر پرستاری بخش جراحی عمومی بیمارستان ولی‌عصر امام خمینی از نكات بارز و برجسته هومن سلیمی و همسر مهربانش بود كه مدام از محبت‌های بی‌دریغ آنها می‌گفتند. ما نیز به نوبه خود از زحمات این عزیزان سپاسگزاریم.

از آقای سلیمی قول گرفتیم كه پرونده نوروز مجله آشپزباشی با همراهی ایشان تهیه گردد و هومن هم با گشاده‌رویی همیشگی پذیرفت. اما این اتفاق نیاز به دعای خیر همه مردم دارد، برایش دعا كنیم.

 

برچسب ها: آشپزی، کارشناس آشپزی، استاد آشپزی، هومن سلیمی، مصاحبه با هومن سلیمی، پیشكسوت آشپزی، مدرس آشپزی تعداد بازديد: 7466 تعداد نظرات: 2

نظرات

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز