Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 21:20

19
خرداد
کیک سیب با مارمالاد پرتقال

کیک سیب با مارمالاد پرتقال

فر را با دمای 160 درجة سانتیگراد گرم کنید و قالب را به قطر 23 سانتیمتر چرب نمائید. آن‌گاه کره، شکر و پوست پرتقال را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود و بعد تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی بیفزائید و مخلوط کنید.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه آشپزی :

 

 مواد لازم :

کرة نرم شده .................... 185 گرم

شکر دانه ریز..................  150 گرم

پوست پرتقال رنده کرده ..........2 قاشق چایخوری

تخم‌مرغ.................. 3 عدد

آرد ................ 250 گرم

بیکینگ‌پودر................. یک و یک‌دوم قاشق چایخوری

نمک.............. 1 پینچ

شیر .................80 میلی‌لیتر (یک‌سوم پیمانه)

دارچین................2 قاشق چایخوری

سیب................  2 عدد متوسط

مارمالاد صاف کردة پرتقال .................2 قاشق سوپخوری

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه کمپوت سیب با ماندگاری بالا

 

 

طرز تهیه :

فر را با دمای 160 درجة سانتیگراد گرم کنید و قالب را به قطر 23 سانتیمتر چرب نمائید. آن‌گاه کره، شکر و پوست پرتقال را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود و بعد تخم‌مرغ‌ها را یکی یکی بیفزائید و مخلوط کنید. حالا مخلوط الک کردة آرد، بیکینگ‌پودر و نمک را همراه با شیر، به طور یک در میان درون مایة فراهم کرده بریزید و با همزن برقی بزنید تا مایة صاف و یکنواختی حاصل شود. سپس نیمی از مایة کیک را درون قالب بریزید و دارچین را رویش بپاشید. اکنون باقیماندة مایة کیک را بیفزائید و رویش را صاف کنید. اینک پوست سیب‌ها را بگیرید و هر یک از سیب‌ها را چهارقاچ کنید و هسته‌هایش را درآورید. آن‌گاه روی سیب‌ها را برش دهید ولی مراقب باشید که این برش‌ها قطع نشوند! حالا 7 تکه از سیب‌ها را با فاصله از یکدیگر روی مایة کیک بچینید و کیک را به مدت تقریبی یک ساعت در فر بپزید. اکنون نیمی از مارمالاد پرتقال را روی کیک گرم بمالید و کیک را روی پنجرة سیمی خنک کنید. سپس باقیماندة مارمالاد را اندکی گرم نمائید و روی کیک بمالید.

بیشتربخوانید:

طرز تهیه کیک پارما چیکن

املت مرغ

 

برچسب ها: کیک، مارمالاد، کیک رژیمی، طرز تهیه کیک، کیک سیب، کیک بدون فر، کیک سیب و دارچین تعداد بازديد: 124 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز