Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 04:12

26
مهر
کولفی فوری

کولفی فوری

ابتدا دوره‌های نان‌ها را بریده و به قطعات کوچک‌تر برش بزنید، سپس شیر را به نان‌های خردشده افزوده و اجازه دهید تا خوب نرم شوند و بعد مخلوط نان و شیر را همراه شیرعسلی و خامه قنادی زده‌شده و طعم‌دهنده مورد نظر در مخلوط‌کن ریخته

مواد لازم

نان سفید..................... 4 اسلایس

شیر پرچرب ................یک‌ویک‌چهارم پیمانه

شیرعسلی..................... یک‌چهارم پیمانه

خامه قنادی................... حدود سه‌چهارم پیمانه

هل.................... یک‌چهارم قاشق چای‌خوری

پسته و بادام خردشده...................... برای تزیین مقداری

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه بستنی کیم خانگی؛ خوشمزه و پرطرفدار

 

 

 

روش‌تهیه

ابتدا دوره‌های نان‌ها را بریده و به قطعات کوچک‌تر برش بزنید، سپس شیر را به نان‌های خردشده افزوده و اجازه دهید تا خوب نرم شوند و بعد مخلوط نان و شیر را همراه شیرعسلی و خامه قنادی زده‌شده و طعم‌دهنده مورد نظر در مخلوط‌کن ریخته و خوب مخلوط کنید و این مخلوط را ترجیحاً در ظرف فلزی ریخته و به مدت 6 ساعت در فریزر قرار دهید، سپس از ظرف خارج کرده و با کمی پسته و بادام خردشده سرو نمایید.

نکته

به این مخلوط می‌توان در ابتدای کار موز، انبه یا هر میوه مورد علاقه را افزود و سپس کل مواد را در مخلوط‌کن ریخته و مخلوط کرد. مقدار شیرعسلی با توجه به ذائقه متغیر می‌باشد. به جای هل می‌توان از هر طعم‌دهنده دلخواه مانند وانیل، زعفران، قهوه یا کاکائو استفاده کرد.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: بستنی، دسر تعداد بازديد: 281 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز