Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:30

2
مهر
رول لازانيا با سس پستو

رول لازانيا با سس پستو

براي تهية سس پستو، سير، ريحان،‌ گردو، پنير پارمزان و روغن زيتون را در دستگاه غذاساز ريخته و نمك و فلفل را با آن مخلوط كنيد.

مواد لازم برای 6 تا 8

سير....................2 حبه

برگ ريحان تازه..................2 پيمانه

گردوي خرد شده...................يك دوم پيمانه

پنير پارمزان.................1 بسته

روغن زيتون.......................سه چهارم پيمانه

نمك، فلفل...................به ميزان لازم

لازانيا....................10 تا 12 عدد

 بیشتربخوانید:

لازانیا اسفناج ؛ یک غذای گیاهی خوشمزه

رول لازانیا با سس گوجه و پنیر موزارلا

 

 

 

روش‌تهیه

براي تهية سس پستو، سير، ريحان،‌ گردو، پنير پارمزان و روغن زيتون را در دستگاه غذاساز ريخته و نمك و فلفل را با آن مخلوط كنيد.

 ورقه‌ها‌ي لازانيا را در آب‌جوش و نمك ريخته و بعد از آنكه ورقه‌ها نرم شدند آن‌ها را آبكش كرده و هر كدام را روي تخته پهن كرده و از مواد سس پستو روي هر ورقه بماليد. سپس يك قاشق مرباخوري پر پنير پارمزان بريزيد و ورقه‌ها را بپيچيد و رول كنيد و به صورت ايستاده داخل ظرف مخصوص داخل فر با حرارت 180 درجة سانتيگراد به مدت 35 دقيقه قرار دهيد. در صورت دلخواه مي‌توانيد پنير موتزارلا، پنير پارمزان، يك عدد تخم‌مرغ زده شده،‌ كدوي پخته خرد شده را نيز داخل ورقه‌هاي لازانيا پر كرده و آن‌ها را نيز رول كنيد و يكي در ميان در ظرف مورد نظر قرار دهيد و سرو كنيد.

منبع : شور و شیرین

 

برچسب ها: لازانیا، آموزش آشپزی، سس پستو، طرز تهیه سس پستو، لازانیا رولی، روغن زيتون، فستفود، پنير پارمزان تعداد بازديد: 156 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز