Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 03:59

14
آبان
طرز تهیه سه نوع غذای سریع با «نودل»

طرز تهیه سه نوع غذای سریع با «نودل»

بسیاری از ما احتمالا در انتهای روز و زمانی که از محل کار به خانه برمی‌گردیم با وضعیتی مواجه می‌شویم که در آن تنها گزینه تهیه غذا از بیرون است. ما در اینجا سه نوع غذای سریع را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم خیلی خوشمزه است

 برترین‌ها: بسیاری از ما احتمالا در انتهای روز و زمانی که از محل کار به خانه بر می گردیم با وضعیتی مواجه می شویم که در آن تنها گزینه تهیه غذا از بیرون است. ما در اینجا سه نوع غذای سریع را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم خیلی خوشمزه است و هم به راحتی تهیه می‌شود.

افزایش سرعت زندگی در سال های اخیر باعث شده اکثر توجه ها به سمت رستوران ها و غذاهایی برود که عموما به آنها فست فود گفته می شود. غذاهایی که در بهترین حالت هم نمی توان آنها را با چیزی مقایسه کرد که در خانه آماده می شود. بسیاری از مخاطب ها احتمالا در انتهای روز و زمانی که از محل کار به خانه بر می گردند با وضعیتی مواجه می شوند که در آن تنها گزینه تهیه غذا از بیرون است.

در این میان البته برخی سعی می کنند از غذاهای آماده استفاده کنند که در زمانی کوتاه می توان آنها را داخل خانه آماده کرد. بگذارید کمی جذابیت کار را بیشتر کنیم. مطمئنا هیچ کس به غذای آماده علاقه ندارد اما می توان با صرف زمانی اندک، همین غذای آماده را تبدیل به ترکیبی کنیم که جذاب و خوشمزه است و حتی اگر کمی شما را در زمان آماده سازی خسته کند، باز هم ارزش انرژی که در ادامه از آن می گیرید را دارد.

نودل یکی از همین دست غذاهای آماده است که امروزه در بسته بندی و طعم های مختلف عرضه می شود. در ادامه سعی کرده ایم به سراغ غذاهایی برویم که می توان همراه با نودل آماده کرد و از آنها لذت برد.

بیشتربخوانید:

طرز تهیه کتلت بادمجان با گوشت و بدون گوشت

 

 

سوپ نودل

دستور پخت سه نوع غذای سریع با «نودل»

هیچ چیز نمی تواند مانند یک کاسه سوپ داغ نودل با آب مرغ گرمابخش روزهای سرد (البته اگر سرد شود) باشد. طرز تهیه این سوپ نیز بسیار ساده است. سوپ مرغ را از قبل آماده کرده و سپس نودل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا کاملا پخته شود. فقط کافی است تا یک بار این سوپ را امتحان کنید تا عاشق طعم بی نظیر آن شوید. برای تهیه این سوپ نه تنها می توانید از سوپ های آماده نودالیت استفاده کنید بلکه گزینه دیگر استفاده از نودالیت با طعم در کنار آن است. در نهایت می توانید برای افزودن طعمی جدید و البته دریافت بویی جدید به سراغ اندکی سبزی بروید.

املت نودل

دستور پخت سه نوع غذای سریع با «نودل»

چه کسی گفته که نمی توان نودل را برای صبحانه صرف کرد! ترکیب نودل با ژامبول و تخم مرغ یکی از لذیذترین املت های دنیا است. برای تهیه این املت ابتدا نودل را به روش مرسوم در آب پخته و آب کشی کنید. برای این املت می توانید از نودالیت با طعم سس گوجه فرنگی تند استفاده کنید. سپس آن را داخل ماهیتابه ای که از قبل گرم کرده اید، ریخته و تخم مرغها را اضافه کنید. ترکیب نودل و تخم مرغ را کاملا هم بزنید و صاف کنید. سپس ژامبون و پنیر را اضافه کنید تا عطر و طعم مواد با هم ترکیب شوند.

بیشتربخوانید:

سوپ مرغ و نود‌ل

 

 

نودل با پنیر

دستور پخت سه نوع غذای سریع با «نودل»

آیا شما نیز طرفدار پر و پا قرص پنیر هستید؟ کافی است تا نودل را به روش معمول آماده کرده، نصف قاشق چایخوری کره را به همراه ورقه هایی از پنیر آمریکایی یا پنیر دلخواهتان اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا پنیر آب شود. ترکیب را هم بزنید تا پنیر به خورد همه نودل ها برود. بنا به ذائقه می توانید همانند یک مزه شناس حرفه ای مواد دیگری مانند ژامبون، سبزیجات و... را به آن اضافه کنید. در نهایت پیشنهاد ما استفاده از نودالیت با طعم باربیکیو است. روی کاغذی کمی متفاوت به نظر می رسند اما می توانید با امتحان کردن پنیرهای مختلف به ترکیب خوبی با نودالیت باربیکیو رسیده و البته از ژامبون دودی استفاده کنید.

بیشتربخوانید:

طرز تهیه سوپ نخود؛ یک سوپ خوشمزه و مقوی

 

برچسب ها: آموزش آشپزی، سوپ نودل تعداد بازديد: 196 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز