Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:07

9
مهر
کدوی‌گریل‌شده

کدوی‌گریل‌شده

گریل را از قبل را حرارت متوسط روشن کنید. کدو، روغن، سرکه، جعفری، ریحان، پودر سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. وقتی گریل گرم شد، روی کدوها را با دستمال آشپزخانه پاک کنید. آنگاه کدوها را با انبر در گریل قرار دهید، در ظرف را بگذارید

تحریریه زندگی آنلاین - گروه آشپزی :

 

مواد لازم

کدوی اسلایس شده....................2 عدد متوسط

روغن زیتون..............1 قاشق سوپخوری

سرکه................1 قاشق سوپخوری

جعفری............1 قاشق چایخوری

ریحان.................1 قاشق چایخوری

پودر سیر..............یک‌دوم قاشق چایخوری

نمک.............به میزان لازم

فلفل..........به میزان لازم

 

بیشتربخوانید:

طرز تهیه کوکو سویا و سیب زمینی؛ یک غذای رژیمی خوشمزه

مرغ تنوری رژیمی + دستور تهیه

 

مواد لازم برای 4 نفر

گریل را از قبل را حرارت متوسط روشن کنید. کدو، روغن، سرکه، جعفری، ریحان، پودر سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. وقتی گریل گرم شد، روی کدوها را با دستمال آشپزخانه پاک کنید. آنگاه کدوها را با انبر در گریل قرار دهید، در ظرف را بگذارید و 2 – 3 دقیقه بپزید. سپس آنها را برگردانید، دوباره در ظرف را بگذارید و 2 تا 3 دقیقه دیگر بپزید. وقتی کدوها نرم شدند، از گریل خارج کنید.

 

خواص کدو

یکی از سبزیجات که که در فصل تابستان به وفور دیده می شود “کدو سبز” است که دارای ارزش غذایی بسیاری بوده و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماریهاست. کدو سبز، از لحاظ علم گیاه شناسی ، در بخش میوه ها جای دارد ولی از نظر آشپزی و خورد و خوراک در بخش سبزیجات قرار دارد.

این خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی است و حاوی ویتامین ها و مواد مغذی فراوانی است که در پایین آوردن چربی خون و لاغری نیز مفید می باشد ؛ با همراه شدن این بخش از سلامت نمناک در مورد فواید و خواص کدو سبز اطلاعات کامل و مفیدتری بدست خواهید اورد.

برچسب ها: کدو، گیاهخواری، غذای رژیمی، وگان، کدو گریل شده تعداد بازديد: 483 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز