Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 07:36

20
خرداد
بسته موضوعی 43: آداب تغذیه در ضیافت الهی

بسته موضوعی 43: آداب تغذیه در ضیافت الهی

بسته موضوعی شماره 43 زندگی آنلاین، به بیان اصول و نکات مهم روزه‌داری و تغذیه و تدابیر طب سنتی در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

رمضان ماه مهمانی خداست. در این ماه، عزیز، باید به جای خوردن و آشامیدن بیش از حد، درون خود را سرشار از معرفت الهی كنیم. روزه‌داری آدابی دارد كه با رعایت آن می‌توان ضمن بهره‌مندی از اثرات معنوی، به سلامت جسمی نیز دست یافت. 

با شروع ماه مبارک رمضان و روزه‌داری، رعایت اصول درست تغذیه‌ای مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرد. در این بسته از زندگی آنلاین به این نکات مهم اشاره می‌شود.

 

توصیه هایی برای ماه مبارک رمضان: در این مطلب، نکات مهم و کلیدی مورد توجه در ماه مبارک رمضان به صورت مقاله‌ای کوچک ارائه می‌شوند.

بایدها و نبایدهای تغذیه در روزه داری: در این مقاله با برخی از اصول و نكات روزه‌داری در اين ماه آگاه می‌شوید.

روزه‌داری در بارداری و شیردهی: اگر مادر باردار یا شیرده هستید، حتما این مطلب را بخوانید تا با موارد روزه‌داری و منع آن در این دوران‌ها آشنا شوید.

سالمندان و روزه‌داری: در این مقاله به نکات مهمی که سالمندان برای روزه‌داری باید آنها را رعایت نمایند، اشاره شده است.

تدابیر طب سنتی برای روزه‌داری: اگر می‌خواهید با اثرات روزه‌داری و تدابیر طب سنتی برای روزه‌داری آشنا شوید، این مطلب را مطالعه نمایید.

روزه از ديد طب سنتی: در این مقاله با نکات مهم طب سنتی در مواقع سحر و افطار ماه مبارک رمضان آشنا می‌شوید.

روزه‌داری و سلامت كلیه: اگر نگران سلامت کلیه خود در ایام روزه‌داری هستید، این مطلب را حتما بخوانید!

 

برچسب ها: تغذیه و روزه داری، تغذیه و رمضان، طب سنتی و روزه داری، آداب روزه داری، بارداری و روزه داری، شیردهی و روزه داری، سالمندان و روزه داری، روزه از ديد طب سنتی، روزه داری و سلامت كلیه تعداد بازديد: 1035 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز