Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:54

14
اسفند
با کودک نامنظم چگونه رفتار کنیم؟

با کودک نامنظم چگونه رفتار کنیم؟

یکی از دغدغه‌های والدین نحوه برخورد مناسب با بی‌نظمی کودکان است به شکلی که رفتارشان اصلاح شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر، به نقل از کودک سالم

تحریریه زندگی آنلاین : یکی از دغدغه‌های والدین نحوه برخورد مناسب با بی‌نظمی کودکان است به شکلی که رفتارشان اصلاح شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر، به نقل از کودک سالم، مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان بوشهر به والدین پیشنهاد می‌دهد که اگر اتاق کودک‌شان پر از وسایل بازی، لباس و وسایل اضافی است و به طور معمول آن‌ها را مرتب نمی‌کند، از روش *جعبه* *جمعه* استفاده کنند. این روش به این ترتیب است که والدین می‌توانند قانونی را در خانه وضع کنند که هر شب ساعت ۸ در خانه راه بروند و هر وسیله‌ای را که روی زمین افتاده است، بردارند و در جعبه بیندازند. سپس جعبه را در کمد بگذارند و تا جمعه بعد به آن دست نزنند.تمام افراد خانواده باید متوجه شوند که اگر وسیله را روی زمین بیندازند و یا سر جای خود نگذارند، این وسیله تا جمعه در جعبه نگهداری می‌شود و حق استفاده از آن را نخواهند داشت.

بیشتربخوانید:

ایده هایی برای نظم دادن به کمد کودک

سر به راه کردن کودکان بی نظم

چند نکته کلیدی در تربیت فرزندان

 

 

برچسب ها: کودک، اتاق کودک، والدین، اسباب بازی، نظم، تربیت، آموزش نظم، منظم بودن تعداد بازديد: 231 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز