Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 01:04

19
آذر
رعایت نکات بهداشتی در مدارس

رعایت نکات بهداشتی در مدارس

مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: بهداشتیاران نقش به‌سزایی در پیشگیری از شیوع بیماری در زمان بازگشایی مدارس دارند.

تحریریه زندگی آنلاین : فاطمه ولی نژاد رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: بهداشتیاران نقش به‌سزایی در پیشگیری از شیوع بیماری در زمان بازگشایی مدارس دارند. واکسیناسیون همگانی، شستشوی مرتب و صحیح دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی مناسب (یک متر و نیم فاصله)، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت تنفسی و تهویه مناسب از مواردی است که برای بازگشایی مدارس باید به آنها توجه کرد. انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی به صورت انفرادی یا حداکثر ۱۵ نفره با رعایت فاصله‌گذاری در محیط‌های باز بلامانع است. دانش‌آموزانی که با سرویس به مدرسه می‌روند، با حضور افراد مبتلا یا مشکوک به ابتلا در سرویس، از سوار شدن خودداری کنند. همچنین باید از واکسینه شدن راننده سرویس اطمینان حاصل کرده و حداقل تعداد افراد سوار شوند. توصیه می‌شود دانش‌آموزان از منزل با خود خوراکی ببرند، از دست به دست کردن مواد غذایی با همکلاسی‌های خود خودداری کنند، در طول روز حتما آب بنوشند و محصولات فله‌ای و باز از دست‌فروشان نخرند. پنجره تمامی قسمت‌های مدرسه باید باز باشد تا هوا جریان پیدا کند.

 بیشتربخوانید:

نگاهی به تاریخچه، مزیت‌ها و معایب آموزش از راه دور

 

 

برچسب ها: بازگشایی مدارس، کرونا، پروتکل های بهداشتی، اومیکرون تعداد بازديد: 353 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز