Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 31 شهریور 1403 - 11:05

22
اسفند
شب‌هاي پـرستاره

شب‌هاي پـرستاره

كليك كنيد.

تكه‌اي از آسمان شب را با درست كردن اين آباژور به اتاق خوابتان بياوريد. سعي كنيد تيره‌ترين رنگ آبي را براي زمينه آباژور انتخاب كنيد. وقتي كه نور از ميان اشكال ستاره‌اي عبور مي‌كند، جلوه درخشان به كار شما مي‌دهد. اين ستاره‌ها نبايد خيلي بزرگ باشند. و براي آنكه خوب درآيند از چاقو يا تيغ تيز استفاده كنيد. شكل‌ها را از بالا تا پايين درآوريد و در ميان هر كدام يك برچسب ستاره‌اي بچسبانيد.

وسايل مورد نياز:
 كاغذ سفيد
 مداد
 قيچي
 اسپري چسبنده
 پارچه آبي تيره
 پايه فلزي
 چاقوي تيز

 1-‌ ابتدا روي يك صفحه كاغذ، حدود پنجاه ستاره بكشيد. با قيچي كاغذ را به بخش‌هاي كوچك‌تر تقسيم كنيد. به‌طوري كه در هر تكه كاغذ يك ستاره باشد، پشت هر كاغذ را با مقدار كمي اسپري چسبنده چسبدار كنيد و آن را روي قسمت داخلي آباژور بچسبانيد.
 2-‌ با كاتر، تيغ و يا هر چيز تيز ديگر ستاره‌ها را روي سطح پارچه‌اي آباژور درآوريد. اين كار را با ملايمت و نرمي انجام دهيد.
 3-‌ ستاره‌هاي ريز برچسبي را در ميان ستاره‌هايي كه درآوريد روي آباژور بچسبانيد. و پايه فلزي را به آباژور بچسبانيد براي ايجاد هماهنگي تعدادي ستاره روي پايه بچسبانيد.

تعداد بازديد: 468 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز