Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 05:01

5
خرداد
نکاتی برای انتخاب لباس عروس (2)

نکاتی برای انتخاب لباس عروس (2)

برای میزان هزینه و بودجه ای که برای خرید لباس عروس محاسبه کرده اید برنامه ریزی کنید. شما کل بودجه را برای خرید لباس عروس خود صرف نکنید چرا که ممکن است نیاز باشد تغییراتی در لباس عروس داشته باشید.

لباس‌های یک بار پوشیده شده عالی هستند

برای میزان هزینه و بودجه ای که برای خرید لباس عروس محاسبه کرده اید برنامه ریزی کنید. شما کل بودجه را برای خرید لباس عروس خود صرف نکنید چرا که ممکن است نیاز باشد تغییراتی در لباس عروس داشته باشید.

به عنوان مثال تغییر اندازه، مدل، انجام کار دست روی لباس عروس یا اضافه کردن ملحقات در مراسم عروسی. چنانچه این برنامه ریزی را نداشته باشید ممکن است از موارد مهمی که احتمال می رود در آینده نیاز شود باز بنمایند. 

برای خرید تور و سایر لوازم جانبی از سالنهای عروس خود را تحت فشار نگذارید

می توانید از سایر مکان‌ها لوازم جانبی را خرید کنید. به طور مثال یک فروشگاه لوازم عروس در نیویورک قصد داشت یک تور عروس را به قیمت 1100 دلار به من بفروشد عکس تور را گرفتم و به یک پارچه فروشی بردم و آنها همان تور را به قیمت 375 دلار برای من درست کردند. 

برای خرید لباس عروس فقط به عکس لباس ها بسنده نکنید

به فروشگاه‌هایی بروید که بتوانید در میان رگال لباس‌ها قدم بزنید به لباس ها دست زده و جنس آنها را لمس کنید. عکس لباسها با خود واقعی لباسها بسیار متفاوت است.

به حس خود اطمینان کنید

وقتی از مدل لباس‌های زیادی خوشم آمد شگفت زده شدم! و خیلی از آنها می توانستند مناسب باشند اما تنها یکی است که ذهن شما را درگیر خودش می کند.

پس از امتحان کردن تعدادی لباس، کمی قدم بزنید انتخابهای دیگر را از ذهن خود پاک کنید و تنها یکی را که دائم به آن فکر کرده و خودتان را در آن تصور می کنید انتخاب کنید. این یک امر درونی است. 

قبل از رفتن به خرید یک غذای خوب بخورید

حتی اگر فکر می کنید تا جایی که ممکن است می خواهید لاغر شوید. اگر گرسنه باشید عصبی می شوید و در این صورت همه چیز بدتر می شود.

با معده خالی من تبدیل به یک آدم مردد، احساساتی و افتضاح می شوم. پس قبل از رفتن به خرید لباس عروسی یک غذای عالی بخورید. 

از خرید لباس یک سایز کوچکتر و تحت فشار قراردادن خود برای لاغر شدن خودداری کنید

فروشگاه جی کرو  تنها یک سایز 2 از مدل لباس انتخابی من داشت. من سایز 2 نیستم و هرگز هم نبوده ام اما خودم را متقاعد کردم که با خوردن آب سبزیجات و ورزش هر روزه سایز 2 خواهم شد.

حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ روز عروسی رسید ولی من به سایز 2 نرسیدم و سخت ترین کارم در لباس عروسی نفس کشیدن بود. اگر لباستان آستین دار است مطمئن شوید که می توانید به راحتی دستتان را بالا بیاورید.

 

 

برای خواندن بخش اول -نکاتی برای انتخاب لباس عروس- اینجا کلیک کنید. 

گردآوری : بخش مد بیتوته 

منابع : talarnet.com

seemorgh.com

 

برچسب ها: خرید لباس عروس، انتخاب لباس عروس، روز عروسی، تدارکات عروسی، سالن عروسی، تور عروس، هزینه لباس عروس، سایز لباس عروس تعداد بازديد: 461 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز