Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:26

21
اردیبهشت
توصیه های جشن عروسی (1)

توصیه های جشن عروسی (1)

این روز‌ها بازار عروسی گرم است و شاید شما هم جزو خیل تازه عروس و داماد‌ها باشید و اکنون در شرف عروسی و برگزاری مراسم‌تان هستید. روز عروسی شما قرار است به یادماندنی‌ترین روز زندگی‌تان باشد.

این روز‌ها بازار عروسی گرم است و شاید شما هم جزو خیل تازه عروس و داماد‌ها باشید و اکنون در شرف عروسی و برگزاری مراسم‌تان هستید. روز عروسی شما قرار است به یادماندنی‌ترین روز زندگی‌تان باشد، به همین دلیل رفتار شما باید نشاندهنده‌ این موضوع باشد. 

حال، باید بدانید چگونه اولین میزبانی بزرگ زندگی مشترک خود را مدیریت کنید. اولین کار در مراسم عروسی این است که اولین بازی زندگی‌تان را جلوی دیگران خوب انجام دهید.

مطمئنا امشب توجه اطرافیان به شماست و شما تنها بازیگران روی صحنه هستید. با مدیریت برگزاری این مراسم به دیگران نشان بدهید که مرد و زن زندگی هستید.

پس سعی کنید برای اینکه شما هم بتوانید همه ابعاد یکی از مهم‌ترین روز‌ها و شب‌های زندگیتان را به خوبی‌مدیریت کنید و در روزهایی كه سرتان حسابی‌شلوغ است، چیزی را فراموش نكنید، با در نظر گرفتن راهنمایی‌های کوچک ما شروعی خوب و پرانرژی برای زندگی آینده‌تان داشته باشید.

توصیه‌هایی را که در ادامه می‌آید عملی کنید:

مدیریت مراسم عروسی در دو بخش

کارها خیلی ساده و با مدیریت پروژه هر مجلس عروسی در ۲ بخش انجام می‌شود.

یکی مدیریت وسایل و اقلام است و یکی مدیریت زمان. در بخش اول باید برنامه‌ریزی کنیم که چه وسایلی برای دکوراسیون و تزئینات باید به محل برگزاری مجلس منتقل شود و تا حدودی به مدیریت محلی که برای عروسی در نظر گرفتید، بستگی دارد.

بخش دوم زمان‌بندی است. تمام جزئیات مراسم، از آرایشگاه تا فیلم و عکس و زمان مراسم عقد و حتی ساعت شام، چند بار کنترل کنید تا همه چیز منظم باشد و طبق زمان بندی پیش برود.

یک هفته پیش از جشن چه کنیم؟

اگر کاری روی زمین مانده با اعتماد به خانواده و دوستان، از آنها کمک بگیرید و کم کم با تهیه یک فهرست از زمانبندی و کارهای روز جشن، به استقبال یک روز و شبِ خوب بروید.

با خوردن ویتامین C و سایر ویتامین‌ها از بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا پیشگیری کنید. تلاش کنید با مصرف غذاهای خانگی و سالم به جای غذای بیرون، از مسمومیت‌های غذایی جلوگیری کنید.

این یک هفته سعی کنید با خواب و استراحت و تغذیه کافی و مناسب، ظاهر و درونی آرام داشته باشید.

 یک هفته مانده به جشن، در ظاهرتان تغییرات بزرگی مثل کوتاه کردن یا رنگ کردن مو ایجاد نکنید.

کارهایی برای یکی دو روز قبل از جشن

پرخوری نکنید. بعضی‌ها وقتی استرسی می‌شوند، شروع به پر خوری می‌کنند. کم بخورید و با مصرف نکردن مواد غذایی فیبردار از نفخ و معده درد پیشگیری کنید.

همچنین یک کیف دستی راحت و سبک برای اتفاقات غیرمنتظره روز جشن آماده کنید و در آن وسایلی مثل سوزن و نخ، سنجاق قفلی، قیچی کوچک، گیره مو، عطر، آینه، دستمال کاغذی، جوراب اضافی، آدامس، شارژر موبایل، مقداری پول نقد و... بگذارید.

ساک وسایل روز جشن مثل لباس عروس، کیف و کفش و تاج و تور و شنل، حلقه و سرویس طلا و... را آماده کنید و حتما یک صندل راحت برای آخر شب تهیه کنید، چون ممکن است پای شما در کفش عروسی‌تان اذیت شده باشد...

 

 

برای خواندن بخش دوم -توصیه های جشن عروسی- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: مراسم عروسی، مدیریت مراسم عروسی، مراسم ازدواج، تازه عروس، تازه داماد، جشن عروسی، جشن ازدواج تعداد بازديد: 611 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز