Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:03

19
خرداد
علت ترک خوردن نان رولت هنگام پیچیدن

علت ترک خوردن نان رولت هنگام پیچیدن

چرا نان رولت هنگام پیچیدن ترك می‌خورد؟ 

پاسخ ارائه شده توسط: افسانه ظروفی؛ کارشناس شیرینی پزی

 

چنانچه مایه‌ی رولت در همه‌جا بطور یكنواخت صاف نشود و ناهموار باشد، این مشكل بوجود می‌آید.

تعداد بازديد: 15373 تعداد نظرات: 2

نظرات

  • با سلام
    من مقیم خارج هستم و اینجا ارد نخودچی نیست.البته نخودچی شور و ارد نخود خام وجود داره .سوال من اینه چطور می تونم ارد نخودچی درست کنم؟
    در این رابطه ازمایشهایی در منزل انجام دادم که نتایج خوبی نداشتن/ارد نخود خام رو به اهستگی تفت دادم والی ا رد پوک و سبکی مثل اردنخودچی به دست نیماد.
    روش دوم نخود پخته رو روی سینی فر ریختم ودر فر گذاشتم والی نخود برشته شد والی نخودچی نشد.یعنی سطحی برشته داشت والی حالت اردی وپوک داخل نخودچی رو نداشت/حتی با کمو زیاد کردن درجه فر نتیجه قابل قبولی نداشت.
    ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید/ با احترام سهیلا
    • پاسخ افسانه ظروفی؛ کارشناس قنادی: با سلام و سپاس از همراهی‌تان، نخودچی‌هایی که در ایران، در آجیل‌فروشی‌ها به مصرف می‌رسند، به روش‌های خاص فرآوری می‌شوند و در این پروسه داشتن وسایل و ابزار مناسب نیز قسمتی از دلایل اجرای موفق می‌باشد. این بار روش دوم را که خودتان اجرا کرده‌اید، با این تفاوت دوباره امتحان کنید. نخود پخته را روی سطحی بریزید و بگذارید کاملا خشک شود و بعد آن را به تابه مناسبی منتقل کنید و روی حرارت ملایم پیوسته هم بزنید تا نخود برشته و سبک شود. امید است به نتیجه دلخواه برسید. موفق باشید.

شما هم می توانید سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز