Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:07

14
مرداد
فلز ماه تولد شما چیست و در مورد شما چه می گوید؟

فلز ماه تولد شما چیست و در مورد شما چه می گوید؟

هر فردی با توجه به ماهی که در آن متولد شده است فلز مخصوص به خود را دارد و این فلز بیانگر نوع شخصیت و توانمندی های اوست.

فلز ماه های تولد و ویژگی های اخلاقی افراد براساس این فلز

متولدین هر ماه ویژگی و خصوصیات اخلاقی ویژه ای دارند . یکی از راه های شناختن ویژگی اخلاقی متولدین ماه ها ، دانستن فلز ماه تولد افراد است . شما می توانید با شناخت  فلز ماه تولد اطرافیانتان با رازهای درونی آنها باخبر شوید. اگرعلاقه مند به فال و طالع بینی هستید با این بخش همراه باشید تا با دانستن فلز ماه تولدتان ، خصوصیت شخصیتتان که در وجود خود نهفته است را بشناسید. فلز ماه تولد

فلز ماه تولد

فلز متولدین ماه فروردین :آهن

فلز متولدین فروردین آهن است . این افراد بسیار قدرتمند و در زندگی بسیار موفق هستند زیرا انرژی و اشتیاق روانی انها راه را برای دستیابی به موفقیتی که در ذهن می پرورانند ، روشن می کند. آنها دیگران را به سمت اهداف رویایی هدایت می کنند .

متولدین فروردین به مال اندوزی اهمیت نمی دهند اما وقتی شروع به این کار نمایند با سرعت زیاد در این راه پیشرفت می کنند و مال بسیار جمع آوری می کنند . آنها بسیار دست و دلباز هستند و حتی زمان فقر نیز در صورت احتیاج دیگران ، پول ٬ زمان و حتی لباس خود را در اختیارشان قرار می دهند.

فلز فروردینی ها

فلز ماه تولد فروردین

فلز متولدین ماه اردیبهشت :مس

مس نام فلز متولدین اردیبهشت ماه است که رسانای برق و گرماست و پس از گذشت چندین سال باز هم درخشنده باقی می ماند. این افراد لجوج و یک دنده و بسیاری از مواقع بسیار صبورند .

آنها افراد بسیار قدرتمندی هستند که توانایی جابجا کردن کوه را دارند و در خانواده نیز بسیار دوست دارند نقش حاکم ورئیس خانواده را داشته باشند و همیشه هدف اصلی آنها در زندگی حفظ آرامش و به دست آوردن آن است. 

فلز متولدین ماه خرداد :جیوه

فلز متولدین خرداد ماه جیوه است که در آنها تمایلات دوگانه ای را ایجاد می کند . این تمایلات در متولدین خرداد وجود دارد مگر اینکه خود آنها جلوی این کارها را بگیرند ، متولدین این ماه همواره در پی هدفی هستند اما مشکل اساسی آنها نشناختن هدف است .

تخیل متولدین خرداد بسیار بالاست و به سبب همین تخیلات قوی اهداف زیادی را در ذهن دارند و ذهن آنها همیشه درگیر است بنابراین بیش از دیگران به استراحت احتیاج دارند.

فلز متولدین ماه تیر :نقره

نقره فلز متولدین مرداد است که خصوصیات ارزشمند فراوانی دارد . متولدین تیرماه به نیاز دیگر افراد به دلیل مهربانی ذاتیشان توجه می کنند و درصدد کمک به دیگران هستند اما منتظر می ماند تا فرد دیگری ابتدا به او کمک کند زیرا ترجیح می دهد پول و وقت خود را صرف چیز دیگری کند.

فلز نقره

فلز ماه تولد تیر

فلز متولدین ماه مرداد :طلا

فلز متولد مرداد طلا است . متولدین این ماه بسیار ولخرجند و حتی در صورت داشتن پول اندک آن را خرج زیبایی ظاهر خود می کنند و خرید و خرج کردن را به یکی از تفریحات خود تبدیل می کنند . این افراد بسیار خوش پوش هستند و در دوستی بسیار وفادارند ، این افراد حتی در وقت دشمنی نیز فردی قدرتمند و آدم منصف هستند.

فلز متولدین ماه شهریور :جیوه

فلز متولدین شهریور جیوه است . متولدین این ماه اگر چه ظاهری سرد دارند اما مانند فلز ماه تولدشان در اثر عواطف اطرافیان ذوب می شوند . این افراد بسیار صادق و قابل اعتمادند اما اگر نخواهند کاری را برای دیگران انجام دهند به این علت که در هنرپیشگی بسیار توانا هستند خود را به مریضی می زنند . این افراد بسیار سخت لباس خودرا انتخاب می کنند و همیشه تمیز و مرتب هستند.

فلز متولدین ماه مهر :مس

افراد متولد این ماه سودمندی فلز مس را بازتاب می دهند و از بی ادبی و بی نزاکتی متنفرند . این افراد بسیار اجتماعی و با مردم بسیار خوبند اما عاشق اجتماعات کوچکند و از اجتماعات بزرگ فراری هستند . آنها برای برقراری صلح و میانجیگری بین مردم دائما در رفت و آمد هستند .

ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد آنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها بسیار بامحبت و دلپذیرند اما گاهی بداخلاق واخمو می شوندو به دیگران دستور می دهند.

مس برای مهری ها

فلز ماه تولد مهری ها

فلز متولدین ماه آبان :آهن

آهن نام فلز این ماه است . متولدین این ماه بسیار دلسوز و مهربان بوده و محبت فردی که به آنها لطف داشته فراموش نمی کنند و دوست دارند این محبت را جبران کنند اما ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و واکنش های متفاوتی در برابر بی عدالتی دارند. آنها اهمیت زیادی به خانواده و روابط خانوادگی می دهند و رفتارملایم و خوبی با کودکان دارند.

فلز متولدین ماه آذر :قلع

متولدین آذر همیشه آماده عشق ورزی هستند و برای امتحان کردن شانس خود در عشق خود را به آب و آتش می زنند . این افراد اصلا زبان طنز ندارند و شوخ طبعی در آنان بسیار اندک است بنابراین در صورت گفتن لطیفه کسی به آنها نمی خندد . با مزاج این افراد ریا کاری و دروغ گویی سازگار نیست و دستشان سریع رو می شود. 

فلز متولدین ماه دی :سرب

فلز درونی متولدین این ماه آنها را به فردی محکم تبدیل کرده است اما آنها در واقع فردی خجالتی اند و دارای روحیه لطیف و حساسند. این افراد برای سپردن امور افرادی بسیار لایق هستند و از کسانی که سبب صعود آنها شده اند قدر دانی می کنند . این افراد خواستار پیروزی و موفقیت هستند و برای سنتها و آداب و رسوم احترام قائلند. افراد متولد این ماه کمی افسرده و غمگین هستند.

فلز دی ماهی

فلز ماه تولد دی 

فلز متولدین ماه بهمن :اورانیوم

متولدین این ماه بسیار رک و بی پرده صحبت می کنند و اظهار نظر می کنند اما چنانچه در نمناک میخوانید هرگز عقیده شان را به دیگری تحمیل نمی کنند. این افراد برای اینکه احساس امنیت بیشتری کنند دور و اطراف خود را با دوستانشان شلوغ می کنند اما گاهی نیز دوست دارند تنها باشند و به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می روند.

فلز متولدین ماه اسفند :قلع

فلز این افراد قلع است . آنها افراد قوی و عاقلی هستند که تا وقتی که راز وجودیشان را کشف نکنند ، این راز بر خود و دیگران پوشیده می ماند . متولدین اسفند تعلق خاطری به جذابیت های دنیا ندارند و برای جاه و مقام ارزشی قائل نیستند ، ثروت و پول برایشان جذابیت نداشته و نسبت به آینده بسیار بی خیال هستند و به آن اشتیاقی ندارند. 

 

منبع :نمناک

برچسب ها: طالع بینی، زندگی آنلاین، طالع بینی چینی، فال، فلزماه تولد، خصوصیات اخلاقی متولدین هرماه تعداد بازديد: 882 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز