Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 13:05

22
بهمن
کدام مدل گوشواره مناسب چهره شماست؟!

کدام مدل گوشواره مناسب چهره شماست؟!

یکی از رایج‌ترین مدل‌های گوشواره، مدل گوشواره بخیه‌ ای است. گوشواره­‌های بخیه ­ای و یا پرسینگ مناسب بانوانی است که گوش خود را چندین بار سوراخ کرده‌­اند.

امروزه تنوع مدل و طرح گوشواره انقدر زیاد شده است که احتمالا انتخاب و تهیه شما را با مشکل و گمراهی مواجه می‌کند. اما در انتخاب هر مدل از گوشواره در نظر داشته باشید که انتخاب گوشواره مناسب بستگی به رنگ لباس، فرم صورت و سلیقه شخصی شما دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل گوشواره، مدل گوشواره بخیه‌ ­ای است که طرفداران این سبک سلیقه­‌ی منحصر به فرد خودشان را دارند که بیشترین آن‌ها دختران جوان هستند.

مدل گوشواره بخیه ­ای چه ویژگی­‌هایی دارد؟!

این گوشواره‌ها مدل جدیدی از نسل گوشواره هستند که با یک چیزی شبیه به ریسمان سوراخ‌­های متعدد را به هم وصل می‌کند. طول این گوشواره­‌ها بین هفت الی دوازده سانتی‌متر است. از این گوشواره­‌ها می‌توانید در مهمانی‌­ها و مجالس متفاوت استفاده کنید. این گوشواره‌­ها دارای ست نیز هستند، یعنی شما می‌توانید مدل گوشواره بخیه‌­ای را با گردنبند آن ست کنید.

طراحی‌­های متفاوت و بی‌نظیر این سبک از گوشواره توانسته سلیقه افراد مختلف را با خود هماهنگ و هم­سو کند و همین امر باعث شده تا مدل گوشواره بخیه‌­ای را در گوش بانوان بیشتری ببینید.

به طور کلی ساختار مدل گوشواره بخیه‌ ­ای به این صورت است که یک زنجیر نازک و بلند که یک سمت آن را داخل سوراخ گوش می‌کنند و سمت دیگر آن را یک شکل مختلف دارد. اما این مدل عنوان شده، مدل کلی سبک گوشواره بخیه ­ای است. در سبک جدیدتر گوشواره بخیه­‌ای گاهی ریسمانی موجود نیست و سوراخ­‌های متعدد گوشواره را یک گوشواره بزرگ می­‌پوشاند.

مدل گوشواره مناسب برای صورت بیضی

مناسب­‌ترین و رایج‌­ترین فرم صورت را این گروه را شامل می‌شوند. گوشواره­‌های آویز مانند گوشواره بخیه‌­ای که مناسب‌­ترین گوشواره برای این چهره است. البته که این بانوان از هر نوع گوشواره می‌توانند استفاده کنند؛ مانند گوشواره گرد، حلقه‌­ای و دکمه‌­ای.

مدل گوشواره بخیه­ ای مناسب برای صورت گرد

مدل گوشواره بخیه‌ای بیضی مناسب‌ترین مدل­‌ها برای این نوع چهره هستند. گوشواره کشیده باعث انحراف چشم مخاطب و جلب توجه به سمت گونه و خط فک می‌شود که صورت را کشیده جلوه می‌دهد. پس در نظر داشته باشید با توجه به ویژگی‌های این چهره بهتر است از گوشواره‌­های گرد، بزرگ، ضخیم و حلقه­ ای در هر سایزی استفاده نشود، زیرا بر گرد شدن چهره اضافه می‌­کند.

مدل گوشواره بخیه ­ای مناسب برای صورت قلبی شکل

گوشواره‌­هایی که در قسمت پایین و نرمه گوش نگین دارند و گوشواره‌­های حلقه ­ای مناسب این چهره است. هرگز از گوشواره­‌های میخی و یا حلقه‌­ای ریز اصلا باعث این چهره‌ها نخواهند بود. رنگ گوشواره روشن بر زیبایی این چهره خواهند افزود.

مدل گوشواره بخیه­ ای مناسب برای صورت مربع

مناسب‌ترین مدل گوشواره برای این بانوان عزیز، گوشواره حلقه‌­ای خواهد بود. در نظر داشته باشید گوشواره بلند که تا نزدیک خط فک برسد بهترین انتخاب خواهند بود، زیرا ارتفاع چهره را بیشتر می‌کند.

مدل گوشواره بخیه­ای مناسب برای صورت مستطیل

در استفاده از گوشواره کشیده بر امتداد درازای چهره خودداری کنید. گوشواره حلقه ­ای یکی از بهترین انتخاب ­ها برای این مدل چهره است.

نکات کلی

*گوشواره‌­های بزرگ صورت را چاق­‌تر و گردن را کوتاه‌­تر نشان می‌دهد.

*مدل گوشواره­ های آویز مناسب گردن‌­های بلند است و اصلاً برای گردن کوتاه مناسب نیست.

*مدل گوشواره ریز و دکمه‌­ای اصلا برای چهره­‌های گرد مناسب نیست.

*گوشواره حلقه‌­ای با سایز متوسط مناسب هر نوع مدل چهره‌ ­ای است.

*برای صورت‌­های کشیده کمتر از مدل گوشواره آویز استفاده کنید؛ زیرا کشیدگی چهره شما را بیشتر نمایش می‌دهد.

*مدل گوشواره آویز برای چهره گرد و گردن بلند، بهترین و مناسب‌­ترین انتخاب است.

 

منبع: کولاک

بیشتر بخوانید:

چه نوع گوشواره ای برای فرم صورت شما مناسب است؟

رازهای شیک پوشی با دانستن چند قانون انتخاب زیورآلات

چه انگشتری برای دست شما مناسب است ؟

ده قانون مهم درباره انتخاب زیورآلات

برچسب ها: گوشواره، زندگی آنلاین، گوشواره نگین دار، گوشواره میخی، انواع مدل گوشواره، جدیدترین مدل های گوشواره، گوشواره بخیه ای، گوشواره مناسب با فرم صورت، پرطرفدارترین مدل گوشواره، مدل گوشواره بخیه‌ ­ای تعداد بازديد: 720 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز