Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 15:29

20
دی
سه نکته برای انتخاب لباس مجلسی شیک

سه نکته برای انتخاب لباس مجلسی شیک

خرید یک لباس مجلسی خوب اصلا کار آسانی نیست و خانم ها بهتر از هرکسی از دشواری این کار مطلع اند. همیشه بزرگترین مشکل خانم ها برای میهمانی ها پاسخ به سوال "چی بپوشیم؟" است.

اما با رعایت این نکات می توانید در خرید بعدی تان از مزون های لباس مجلسی، به راحتی به گزینه دلخواهتان برسید.

لباس مجلسی تان را با توجه به میهمانی بخرید!

مهمترین نکته رعایت سبک لباس با توجه به نوع میهمانی است. پس باید به معیارهایی مانند طول، جنس و رنگ لباس توجه ویژه ای داشته باشید. انتخاب لباس مجلسی با در نظر داشتن جو میهمانی‌ای که به آن دعوت شده اید، منطقی ترین تصمیم خواهد بود.

نکته مهم دیگر، رنگ پوست شماست. خوشبختانه این روزها در بوتیک‌ ها انواع رنگ ها و مدل ها برای لباس های زنانه و دخترانه وجود دارد، اما فراموش نکنید که همه رنگ ها برای شما مناسب نیستند!

موثرترین عامل در زیبایی یک لباس، همخوانی رنگ آن با رنگ پوست شماست. برای مثال اگر پوستی با رنگی گرم دارید، بهتر است از رنگ هایی با تنالیته زرد، قرمز و نارنجی استفاده کنید. اما اگر رنگ پوستتان سفید و سرد است بهترین انتخاب شما رنگ هایی با زمینه آبی، سبز و بنفش خواهد بود.

برای مجالس رسمی، کت و شلوار زنانه بهترین انتخاب است

برای مجالس رسمی یا محیط های حرفه ای، هیچ انتخابی بهتر از کت و شلوار زنانه نیست. اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که هریک از مدل های کت و شلوار زنانه برای فرم بدن خاصی دوخته شده اند. پس برای خرید یک کت و شلوار مناسب علاوه بر مواردی مانند رنگ، جنس و طول لباس، حتما باید به فرم بدنتان توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله دیگر نکاتی که برای خرید کت و شلوار زنانه باید در نظر داشت؛ مواردی همچون عرض شانه ها، بلندی آستین، برش های قسمت کمر و بلندی شلوار است.

مانتو را بر اساس شکل بدنتان خرید کنید

همانند دیگر لباس های زنانه، برای خرید مانتو هم باید به چند ویژگی مهم توجه داشته باشید. برای مثال اگر شانه های پهنی دارید انتخاب یک مانتو با کمربندی ظریف و کمی پف در بخش پایینی، برای شما بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. همچنین می توانید به استفاده از مانتو با آستین های کوتاه یا بدون آستین هم فکر کنید.

برای افرادی که ران و پایین تنه توپری دارند، مانتو باید هم کمر مشخصی داشته باشد و هم ترجیحا دامن فون داشته باشد. با استفاده از چنین ترکیبی پایین تنه شما کوچکتر دیده می شود و خوش پوش تر خواهید بود. معمولا مانتوهایی با جنس کتان و حتی الیافی مصنوعی چندان لیز و شل نیستند و برای شما بهترین ظاهر را خواهند داشت.

بطورکلی در انتخاب لباس های زنانه مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه داشت فرم بدن؛ سن، جنس لباس و رنگی است که انتخاب می کنید. با رعایت این نکات هنگام مراجعه به مزون لباس مجلسی بهترین انتخاب ها را خواهید داشت. امیدوارم در انتخاب های بعدی، برازنده ترین لباس مجلسی، کت و شلوار زنانه یا مانتو را پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

خانمهای خوش اندام نخوانند!

لباس های رنگ خاکستری را چگونه ست کنیم؟

لباس چه رنگی بخریم؟

ست لباس به رنگ سال 2019

چه لباسی برای عروسی بپوشیم؟

برچسب ها: زندگی آنلاین، لباس مجلسی، لباس مجلسی شیک، خرید لباس مجلسی، نکات مهم در خرید لباس مجلسی تعداد بازديد: 646 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز