Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 06:08

24
شهریور
ترفندهای آرایشی برای برجسته شدن گونه ها

ترفندهای آرایشی برای برجسته شدن گونه ها

برای من که صورتم گرد است اما هیچ برجستگی گونه ای ندارم هنگام آرایش چطور رژ گونه بزنم تا کمی گونه هایم برجسته دیده شوند؟

 چه صورتهای استخوانی و لاغر و چه صورتهای گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدستند این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که :
 پس از زدن کرمهایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژ گونه ی نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.
 با این روش شما با یک میکاپ ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحتتر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جاییست که باید از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده شود.
برچسب ها: برجسته کردن گونه، رژگونه، آموزش خودآرایی، آموزش رژگونه زدن، برجسته شدن گونه تعداد بازديد: 540 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز