Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:17

20
فروردین
معروف ترین عطرهای سال ۲۰۱۹

معروف ترین عطرهای سال ۲۰۱۹

همه چهره‌های مطرح دوست دارند در محافل عمومی بویی خاص و بی نظیر داشته باشند و به همین دلیل همیشه بهترین عطرها را انتخاب می‌کنند.

همه چهره‌های مطرح دوست دارند در محافل عمومی بویی خاص و بی نظیر داشته باشند و به همین دلیل همیشه بهترین عطرها را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین و با کیفیت‌ترین عطرها هستید نیازی نیست ذهن‌تان را درگیر چگونه پیدا کردن یک برند خوب و ایده آل کنید. ما در اینجا چند نمونه از آنها را به شما معرفی می‌کنیم که امسال محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطرها به خصوص در میان چهره‌های مطرح و سلبریتی‌ها هستند. فقط کافیست ببینید کدام یک از آنها با خواسته مورد نظر شما مطابقت دارد.

۱- Chloé Fleur de Parfum

تولید کنندگان این عطر پیش‌تر عطرهای دیگری عرضه کرده بودند اما این عطر بهترین محصول ارائه شده آنها به بازار است. این عطر بوی فوق‌العاده‌ای باکیفیتی دارد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹  مورد استقبال خیلی خوبی قرار بگیرد. برخی از مواد تشکیل دهنده آن ترنج، گریپ فروت و گل شاه پسند هستند. این عطر، یکی از عطرهایی است که بسیاری از مجلات آمریکایی استفاده از آن در سال ۲۰۱۹ را توصیه کرده‌اند، به این دلیل کهنه فقط بو و رایحه‌ای تازه و عالی دارد بلکه ماندگاری طولانی مدتی در بدن شما خواهد داشت.

۲- La Vie Est Belle

این عطر از محصولات برند لانکوم است. عطر لاویست در سطح جهانی امسال غوغا به پا کرده است و به نظر می‌رسد به خاطر کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد در سال جاری بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. رایحه آن ترکیبی از اسانس های گل و ادویه جات تند است. بوی این عطر آن‌قدر قابل احساس است که تا رایحه آن به شما بخورد عمیقا احساسش خواهید کرد. تنها ایراد آن این است که به درد استفاده روزانه نمی خورد و برای قرارهای رسمی خصوصا رمانیتک گزینه خوبی است.

عطر Black-Opium

۳- Black Opium

خبر خوب این است که عطر بلک اپیوم می‌تواند به راحتی انتظارات شما را برآورده کند. این عطر رایحه‌ای گرم و اغوا کننده دارد و برای تمام خانم‌هایی که می‌خواهند در مکان‌های عمومی و رسمی بوی خوبی بدهند انتخاب فوق‌العاده‌ای است. کسانی که طرفدارات بو و رایحه گرم هستند این عطر گزینه‌ای درست و عالی است که همین امروز می‌توانید آن را امتحان کنید. از اسانس های اصلی آن می توان به وانیل و قهوه و از اسانس های ثانویه آن به گل های سفید رنگ اشاره کرد که تاثیر آرامش بخشی ایجاد می‌کنند..

عطر B.-Balenciaga-Intense

۴- Balenciaga Intense

این عطر یک اسپری طبیعی ساخته شده در پاریس است. آیا به دنبال آن هستید که سطح اعتماد به نفسی باورنکردنی‌ در مقایسه با هسمن ‌وسال‌های خودتان داشته باشید؟ این عطر با داشتن استانداردهای بالا؛ به شما آن حس را القا می‌کند. اسانس‌های اصلی این عطر بلوبری، چای سبز و سویا هستند و سدر و چوب ماهون اسانس‌های ثانویه آن هستند.

عطر scent-of-a-dream

۵- Scent of a Dream

این عطر یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین عطر‌های سلبریتی‌ها در سال ۲۰۱۸ بود و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ این محبوبیت و استقبال بیشتر هم شود. این عطر مخصوص بانوان تولید شده است. این عطر از اسانس‌های اصلی لیمو، فلفل سیاه، زعفران، هلو، نارنگی و ترنج تشکیل شده است.  همان‌طور که از نامش مشخص است این عطر رایحه‌ای رویایی دارد و اگر به دنبال یک عطر زنانه خاص با بوی ماندگار هستید «سنت آو دریم» انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

عطر Purple-Fig

۶- Purple Fig

بهترین مزیت این عطر پرطرفدار این است که هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و هم آقایان. لیمو، درخت سرو و صدر از جمله اسانس‌های تشکیل دهنده این عطر ارغوانی هستند. این عطر بوی خنکی دارد و در هر زمان از روز که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

عطر Daisy-Eau-So-Fresh

۷- Daisy Eau So Fresh

این عطر مخصوص آقایان است. وقتی این عطر مورد استفاده قرار می‌گیرد رایحه‌ی بی‌نظیری در فضا تولید می‌کند. گریپ فروت، تمشک و گلابی اسانس‌های اصلی تشکیل دهنده این عطر هستند. این عطر بی نظیر در هر فضا و موقعیتی قابل استفاده است و این یعنی اینکه چه سرکار برود و چه به تعطیلات و یا هر مکان دیگری به درستی می‌توانید از این عطر استفاده کنید. تنها ایراد این عطر این است که در مقایسه با عطرهایی که در بالا ذکر شد بوی خیلی ماندگاری ندارد.

عطر The-Can-Can

۸- The Can Can

کن کن عطری است که توسط پاریس هیلتون، سلبریتی مطرح و شناخته شده تولید شده است. اگر شما یک خانم هستید و دوست دارید تاثیر درستی روی آقایان داشته باشید امتحان کردن این عطر خالی از لطف نخواهد بود! و دلیل آن این است که عطر کن کن رایحه‌ای انرژی بخش دارد. برخی از مواد تشکیل دهنده آن چوب، گل کلمنتین، عنبر، ارکیده وحشی، شلیل و شکوفه پرتقال هستند.

عطر Burberry-HER-Eau-de-Parfum

۹- Burberry Her Eau de Parfum

این عطر، عطر گران‌قیمتی است اما شکی نیست که بو و رایحه‌ی باکیفیت و بی نظیر آن ارزش هزینه کردن را دارد. «بلوبری هر» یکی از پرطرفدارترین عطرهای مورد استفاده سلبریتی‌ها است. عطرهای معدودی وجود دارند که بتوانند ترکیب منحصربه فردی از کلاس و استایل را ارائه کنند.

۱۰- Ralph Lauren

این عطر مخصوص بانوان تولید شده است. این عطر به خاطر بوی قوی و جذابی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. اگر به دنبال عطری خاص و متفاوت هستید حتما «رالف لورن» را امتحان کنید. این عطر هم در هر مکانی قابل استفاده است و بوی ماندگاری دارد. به نظر می‌آید این عطر یکی از پراستقبال‌ترین عطرهای سال ۲۰۱۹ باشد.

 

منبع: کولاک

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین عطرهای زنانه با بوی نارگیل

رازهای ماندگار کردن بوی عطر

معرفی خوشبوترین عطر های مردانه

برچسب ها: عطرهای زنانه، تفاوت عطر با ادکلن، خوشبو ترین عطرهای زنانه، معروف ترین برند عطر زنانه، ماندگار کردن بوی عطر، پرطرفدارترین عطرها، عطرهای معروف سلبریتی ها تعداد بازديد: 480 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز