Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 06:00

8
تیر
عطرهای مردانه تابستانی

عطرهای مردانه تابستانی

یکی از دغدغه های همیشگی انتخاب عطر و ادکلن مناسب است. در این مقاله قصد داریم درباره عطر های مردانه تابستانی صحبت کنیم و پیشنهاداتی برای انتخا عطر مناسب فصل داشته باشیم

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای سلامت

 

 

 Burberry Brit summer Edition

اگر از آن دسته افرادی هستید كه حتماً در طول تابستان لازم می‌دانند از عطرهای تابستانی استفاده كنند و از طرفی از بوی مركبات نیز چندان خوششان نمی‌آید، عطر بربری را تهیه كنید چرا كه این عطر بویی خامه‌ای، وانیلی دارد در ضمن عطر گل‌های رز نیز در آن محسوس است. طبق تحقیقات انجام شده این عطر می‌تواند فشار خون شما را كاهش دهد مخصوصاً اگر دچار فشارخون بالا هستید.

carolina Herrera despription

این عطر برای آقایان در تابستان 2013 عرضه شد. این عطر تابستانی بوی مركبات را دارد مخصوصاً بوی گریپ فروت و لیمو كاملاً در آن واضح است. طراح این عطر برای طراحی ظرف مخصوص عطر از رنگ‌های مربوط به غروب خورشید الهام گرفته است. این عطر بوی جوانی، تازگی و طبیعت را می‌دهد.

اغلب جوانان جذاب نیویوركی این عطر را تهیه كرده‌اند. بوی آن در ابتدا سردی هیجان‌انگیزی دارد و بعد از مدتی متوجه عطر چوب و فلفل نیز در آن می‌شوید. شكل و فرم ظرف حاوی عطر، حالت كلاسیك خود را حفظ نموده است.

Jean paul Gaul tier lemale

بوی این عطر گرم است و با روزها و شب‌های تابستان تناسب بسیار دارد. رایحه بسیار قوی دارد. و حتی به جرأت می‌توان گفت كه یكی از قوی‌ترین عطرهای تابستانی 2013 برای آقایان است. شكل 2013 این عطر از مدل‌های قبلی بسیار تازه‌تر و با طراوت‌تر است و بوی نعناع در آن كاملاً محسوس است. این عطر واقعاً تابستانی و بی‌شك این را خودتان نیز متوجه خواهید شد.

Eternity for men summer

عطر اترنیتی برای آقایان با رایحه‌‌ای رمانتیك كه بوی امواج دریا را دارد، تابستان امسال روانه بازار شد. بوی اصلی این عطر از جلبك‌های دریایی گرفته شده است، اما رایحه اصلی آن شبیه چوب خیس‌خورده است. اگر می‌خواهید به همسرتان هدیه مناسبی بدهید كه بسیار هم مورد توجه‌اش قرار بگیرد، پیشنهاد ما این عطر خوشبو كه بوی آن كمی هم به بوی ترخون شبیه است، می‌باشد.

Lacoste

بوی این عطر كمی سبك و شیرین است و شما را به یاد پیك‌نیك‌های بعدازظهر می‌اندازد. كم‌كم كه روز به انتها می‌رسد و خورشید غروب می‌كند، بوی این عطر نیز گرمای مشكباری به خود می‌گیرد. در تركیبات اصلی این عطر، شكر نیز وجود دارد، چرا كه كمك می‌كند رایحه آن قوی‌تر، گرم‌تر و شیرین‌تر شود.  رایحه دل‌انگیز این عطر شبیه بوی: هندوانه، ریحان، اسطوخودوس ، شكلات تلخ و نعناع   است.

Davidoff cool water pure pacific

دیویداف امسال در پر فروش‌ترین عطرش یعنی cool water، تغییراتی ایجاد كرده و كمی رایحه مركبات مثل لیمو، پرتقال و گریپ فروت به آن افزوده است ولی در عین حال بوی جادویی و اصلی آن كاملاً محسوس است. مثل همیشه دیویداف كول واتر بوی تازگی و نشاط را می‌دهد و حتی از قبل نیز بیشتر توجه آقایان را به خود جلب می‌كند.

Tom ford Neroli portofino

عطر تام فورد، رایحه‌ای دیوانه‌كننده دارد و بوی لیمو، اسطوخودوس و عنبر را می‌دهد این عطر به سبكی اسپری است ولی بسیار كامل‌تر از آن. برای آقایان با شغل‌های برجسته و در محیط‌های كاری ویژه، انتخاب بسیار مناسبی است مخصوصا اگر این عطر تست‌كننده را به خودتان بزنید و در محل كارتان یك جلسه كاری برگزار كنید مطمئن باشید كه دیگران را تحت تأثیر قرار خواهید داد.

 

برچسب ها: انتخاب عطر، عطرهای مردانه، عطر تابستانی، راهنمای خرید عطر، عطر مردانه، عطر مناسب، انواع عطرهای مردانه تعداد بازديد: 964 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز