Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 10:17

2
مرداد
پرتاب به كره ثروت (2)

پرتاب به كره ثروت (2)

بخش دوم- این روزها تقریبا همه آدم‌ها به دنبال پارو كردن پول و ثروت‌اند، مخصوصا اگر باد آورده بوده و لازم نباشد برای به دست آوردن آن زحمت زیادی بكشند.

 

خیلی‌ها می‌گویند پول كمیتی قابل شمارش و اندازه‌گیری است و نمی‌توان برای آن كیفیت قائل شد، اما این طور نیست. پول كیفیت دارد و حتی همین كیفیت پول است كه تعیین می‌كند كمیت آن چقدر است و چقدر می‌تواند باشد.

كیفیت، در واقع جادوی پول است، جادویی كه به وسیله آن می‌توان هر واحد پول را ده، صد یا حتی هزار برابر كرد، اكسیری است كه حتی اگر ذره‌ای از آن وارد هر پولی شود، آن را چند برابر می‌كند.

شاید تعجب كنید اما اگر كسی بتواند كیفیت پول خود را بالاتر ببرد، كمیت آن خود به خود و به طور اتوماتیك بالاتر می‌شود، بنابراین به صرفه‌تر است كه به جای افزایش كمیت و زیاد كردن مقدار پول، به دنبال راهی باشیم تا كیفیت پول خود را بالا ببریم، حتی اگر ناچار باشیم همه نظریه‌های دنیا درباره نحوه به دست آوردن پول و ثروت را بارها و بارها مرور كنیم!

وقتی كیفیت بالا می‌رود درست مثل این است كه سفینه‌ای در اختیار دارید كه هر لحظه اراده كنید به وسیله آن می‌توانید در ماه یا هر كره دیگری باشید، حتی در كره ثروت! سفینه‌ای كه می‌توانید با آن به هر جا كه می‌خواهید بروید، آن هم بدون طی كردن بعد زمان، یعنی هر وقت اراده كنید در هر سیاره‌ای كه بخواهید فرود خواهید آمد!

حالا به نظر شما راه بالا بردن كیفیت پول و ثروت چه می‌تواند باشد؟

ساده است. در واقع روش‌‌های بالا بردن كیفیت پول، همان فراخوانی بركت‌اند، همه راه‌هایی كه خداوند درباره خرج كردن دارایی و پول به ما نشان داده و قرآن مجید و سایر كتب مقدس به طور مستقیم و غیرمستقیم،‌ آنها را توصیه كرده‌اند.

ادای زكات، خمس، صدقه، قرض‌الحسنه، عشریه و... مستقیم‌ترین راه‌های بالا بردن كیفیت ثروت هستند، اما بعضی از راه‌ها غیرمستقیم‌ترند. مثلا پولی كه از كار كردن در رشته و زمینه‌‌ای به دست می‌آید كه به شدت مورد علاقه ماست، كیفیت و بركت بیشتری پیدا می‌كند و همان طور كه فرد در انجام آن كار، با انرژی، عشق و خلاقیت بیشتر و با تمام وجود وارد عمل می‌شود، پولی كه كسب می‌كند نیز نه تنها خلاقه است، بلكه راهی باز می‌كند كه موقعیت‌ها و فرصت‌های بیشتر و پربركت‌تری نصیب فرد شود.

شاید عجیب باشد اما دارایی و ثروتی كه از راه دعا، یعنی از راه برقراری ارتباط عمیق با قادر متعال به دست می‌آید نیز به شكل تشدید شده‌ای بركت دارد و چون از «بالا» نصیب انسان می‌شود كیفیت «بالا» را به همراه خود می‌آورد. همین طور پولی كه در راه خدمت به خداوند و با نیت قصد خدمتگزاری و در راه رضای خداوند و خشنودی او به دست می‌‌آید از بركت خاص و منحصر به فرد خود برخوردار است...

البته دارایی، مال و پول‌های با كیفیت بالا، به همین موارد محدود نمی‌شوند، اگر كسی بتواند سهمی جست‌وجو كند و قبل از آنكه به دنبال راه‌های معمولی برای كسب ثروت باشد، اكسیر كیفیت را وارد پول خود كند، به سفینه‌ای دست پیدا كرده كه هر وقت اراده كند، او را به كره ثروت پرتاب می‌كند، چون واقعا فاصله انسان تا ثروت بیشتر از یك گام، نیست.

 

 

 

برای خواندن بخش اول- پرتاب به كره ثروت- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: شمارش پول، کیفیت پول، واحد پول، کمیت پول، مقدار پول، ثروت و دارایی، کیفیت ثروت، دارایی تعداد بازديد: 465 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز