Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:09

4
اسفند
پیشنهادهایی برای هدیه روز مادر

پیشنهادهایی برای هدیه روز مادر

نیازی به توضیح جایگاه مادران عزیز که شما را بزرگ کرده اند و در شب و روز به پای شما ساخته اند و سوخته اند و همین طور همسران مهربانی که با هر شرایط شما می سازند و دوشادوش شما در سختی ها هستند وجود ندارد و هر چه برای این دو نفر وقت و انرژی و هزینه انجام دهید

در طول یک سال یک سری مناسبت اصلی وجود دارد و یک سری مناسبت های فرعی ، مناسبت های اصلی مثل هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج و هدیه روز زن و هدیه روز مادر و مناسبت های فرعی مثل مناسبت های شغلی و تقویمی مثل ولنتاین که بیشتر جنبه عمومی دارد .ما دراین نوشته با توجه به اینکه تا روز زن و روز مادر که مصادف است با تولد حضرت فاطمه چیزی نمانده است می خواهیم به بررسی پیشنهاد هایی اقتصادی و البته خاص برای شما بپردازیم.

نیازی به توضیح جایگاه مادران عزیز که شما را بزرگ کرده اند و در شب و روز به پای شما ساخته اند و سوخته اند و همین طور همسران مهربانی که با هر شرایط شما می سازند و دوشادوش شما در سختی ها هستند وجود ندارد و هر چه برای این دو نفر وقت و انرژی و هزینه انجام دهید ، کم گذاشته اید . برای ثبت در تاریخ و اینکه قیمت ها مشخص شود بر چه مبنایی بوده است ، لازم است ذکر نمائیم این مقاله در نیمه دوم سال 97 و در شرایطی که دلار در بازه 12 هزارتومان بود نوشته شده است .

عطر و اودکلن

این هدیه معمولا پیشنهاد مناسب و کار راه اندازی برای مناسبت های گوناگون می باشد ، نکته مهم در خرید عطر و اودکلن شخصیت شناسی طرف مقابل و نوع سلیقه و تیپ وی می باشد .اینکه بر مبنای قیمت بخواهید عطر بخرید فقط برای مناسبت های از سر بازکنی خوب است .عطرو اودکلن هم هدیه مادرانه و هم هدیه همسرانه می تواند باشد.

قیمت ها از 150 هزار تومان تا چند میلیون تومان

سفال

سفال و کادوهایی از این دست بیشتر به عنوان هدیه ای مادرانه پیشنهاد می شود تا هدیه همسرانه ، هر چند هیچ فرد هنر دوستی نمی تواند از داشتن همچنین کادوئی چشم پوشی کنید ، پیشنهاد ما خرید سفال برای کادو روز مادر می باشد و اگر قصد دارید برای هسمرتان نیز خرید کنید ، برای مناسبت های فرعی خیلی بهتر است که سراغ سفال بروید.

قیمت از 50 هزار تومان تا 500 هزارتومان

تابلو

ما در فروشگاه اینترنتی مان چندین مدل تابلو برای پیشنهاد کادو روز مادر داریم ، مثلا تابلو کاشی ، تابلو نقره ، تابلو فرش ، تابلو گل برجسته ، تابلو رنگ روغن و تابلو آبرنگ ، همه این موارد برای هدیه بسیار عالی و متفاوت می باشند ، هر چند بیشتر هدیه ای مادرانه هستند تا هدیه ای همسرانه ، ولی هر زنی به دکوراسیون خانه و منزلش بسیار اهمیت می دهد و تابلو های مختلف نیز بخش جدائی ناپذیری از دکوراسیون منزل شما می باشد.

قیمت ها از 150 هزارتومان تا یک میلیون تومان

رومیزی و رانر

یکی دیگر از کادو ها ی مناسب مادرانه روزمیزی و رانر می باشد ، رومیزی ها در طرح ها و مدل های گوناگون متناسب هر نوع سلیقه و دیزاینی طراحی شده است ، فرقی هم نمی کند که دکوراسیون منزل مادر شما مدرن باشد یا سنتی یا حتی طرح های قدیمی یا علاقه مند به تم های مذهبی ، ما همه مدل طرح های رومیزی و رانر مطابق با سلیقه مادر شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت ها از 40 هزارتومان تا 100 هزارتومان

ظروف مسی

ظروف مسی به غیر از فوایدی که برای سلامت انسان دارد ، برای دکوراسیون و دیزاین منزل نیز بسیار مفید می باشند و به خانه شما گرما می بخشد ، ظروف مسی برای هدیه روز مادر پیشنهاد خوب و ارزشمندی می باشد . برای همسرتان نیز می توانید ظروف مسی کادو بگیرید ، ما در فروشگاه اینترنتی مان تنوع بی نظیری از کالاهای مسی را داریم.

قیمت ها از 300 هزارتومان تا 600 هزارتومان

کیف چرمی

 کیف های چرمی هدیه ای خاص و منحصر به فرد می باشند ، کالایی مناسب کادو روز زن ، به قدری طرح های کیف ها جذاب می باشد ، که به ضرس قاطع می توانیم بگوئیم کمتر زنی هست که از این کیف ها خوشش نیاید و استقبال نکند ، اگر می خواهید همسرتان را حسابی خوشحال کنید پیشنهاد می کنیم برای روز زن از کیف های چرمی بخرید

قیمت از 200 هزارتومان تا 450 هزارتومان

جواهرات و زیورالات

برای معرفی و توجیه این کالا که چقدر برای هدیه مناسب می باشد نیاز به هیچ حرف و توضیح اضافه ای نیست ، هر خانمی چه مادر ، چه همسر ، چه مجرد و چه متاهل و در هر سنی حتما از جواهرات و زیور آلات استقبال خواهد کرد.شک نکنید.فقط در هنگام خرید باید به سن و سال فرد گیرنده دقت نمائید و مطابق با سلیقه و روحیه وی کادو و هدیه تان را بخرید. این کادو بستگی به بدلی و اصل بودن آن قیمت متفاوتی خواهد داشت.

شروع قیمت از 50 هزارتومان تا 100 میلیون تومان

ساعت سیاه قلم

یکی دیگر از کادوهایی که منحصر به فرد هست و از کادوهای تکراری معمول بازار فاصله زیادی دارد ، ساعت های سیاه قلم می باشند ، این ساعت با توجه به ارزش هنری که دارند برای تیپ های اسپرت و جوان به شدت توصیه می شود . شاید برای هدیه روز مادر زیاد جالب نباشد ، هر چند این مورد هم کاملا سلیقه ای می باشد

قیمت از 250 هزارتومان تا 700 هزارتومان

رز جاودان ورز طلا

رز های طلا و رز جاودان باعمری 5 ساله جایگزین مناسبی به عنوان گل طبیعی می باشد ، باکس گلی که می خرید حداکثر تا چند روز دوام خواهد داشت ، و پس از مدتی از خاطر همسر یا مادرتان خواهد رفت ، ما پیشنهاد می دهیم اگر دنبال کادوئی هستید که علاوه بر عمر طولانی دارای ارزش معادل خودش نیز باشد ، رزهای طلا و رز جاودان را فراموش نکنید.

قیمت ها از 150 هزاری تومان تا 400 هزارتومان

باکس گل

برای هر مناسبتی و هر سن و سالی گل و باکس گل پیشنهاد می شود ، البته باکس های گل از نظر حمل و نقل و زیبایی از دسته گل خیلی بهتر و مناسب تر است . همچنین تنوع باکس های گل دارای تنوع بسیار زیادی می باشند . کنار هر کادوئی شما می توانید یک باکس گل نیز اضافه کنید . تعداد گل ها ، نوع گل ها و همین طور کیفیت گل های به کار رفته در قیمت بسیار تاثیر گذار است.

قیمت از 120 هزارتومان تا 1 میلیون تومان

مجسمه

مجسمه شاید بیشتر کادوئی مادرانه باشد تا کادوئی همسرانه ، مادران عزیز حتی از شنیدن یک جمله خوب نیز از فرزندانشان خوشحال می شوند چه برسد به گرفتن کادو ، سعی کنید به جای هزینه های بی مورد چیزی برایشان بخرید که حتما به کارشان بیاید و مورد سلیقه شان باشد .

قیمت از 75 هزارتومان تا 500 هزارتومان

 

منبع: دلگرم

بیشتر بخوانید:

چه هدیه ای خانم ها را خوشحال می کند؟

برچسب ها: ظروف مسی، هدیه روز مادر، روز زن، بهترین کادو برای روز مادر، رز جاودانه، باکس گل، پیشنهاد هدیه روز مادر، قیمت هدیه، ساعت سیاه قلم، کیف چرمی، رومیزی و رانر، هدیه همسرانه تعداد بازديد: 508 تعداد نظرات: 0

نظرشما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز