Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 23:41

3
مرداد
بهترین روش های نگهداری بامیه

بهترین روش های نگهداری بامیه

می توانید بامیه ها را با روش های مختلف فریزر کنید.ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید به صورتی که خیلی کوتاه نشوند و سپس با کمی روغن تفت بدهید.

سرخ کردن بامیه :

ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید به صورتی که خیلی کوتاه نشوند و سپس با کمی روغن تفت بدهید به صورتی که خیلی کم نرم شوند سپس اجازه بدهید سرد شوند و داخل کیسه های زیپ لاک یا کیسه فریزر بسته بندی کنید.

 

بلانچ کردن بامیه :

ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید سپس در آب جوش بریزید و بعد از چند دقیقه جوشاندن آن ها را داخل آب سرد بریزید و آبکش کنید وقتی آب آن رفت داخل کیسه بسته بندی کنید و داخل فریزر نگهداری کنید.

 

قرار دادن بامیه ها در آب و نمک :

ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید سپس یکی دو ساعت داخل آب سرد و نمک قرار بدهید و زیر آب بشویید و وقتی آب آن ها رفت داخل کیسه فریز کنید.

 

فریز کردن بامیه به صورت خام :

ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید سپس آن ها را داخل کیسه بریزید و فریز کنید.

 

جوشاندن بامیه ها :

ابتدا بامیه ها را بشویید و کمی از ساقه آن کوتاه کنید می توانید داخل آب نمک یا آب ساده بجوشانید و سپس آبکشی کنید و وقتی سرد شد آن را داخل کیسه فریز کنید.

 

نکته برای فریز کردن بامیه ها :

در هر صورت سعی کنید هوایی داخل پاکت نباشد که باعث جمع یا سفت شدن بامیه یا هر سبزیجاتی شود.

برچسب ها: سبزیجات، فریز کردن، خواص بامیه، بامیه، طبع بامیه، زندگی آنلاین، روش نگهداری، بلانچ کردن تعداد بازديد: 1932 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز