Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:10

13
آذر
رنگ مبل سال 2019؛ کدام را می‌پسندید؟

رنگ مبل سال 2019؛ کدام را می‌پسندید؟

ما در این مطلب به رنگ ها و ترند های مطرح مبلمان سال ۲۰۱۹ در مبلمان اتاق نشیمن تا اتاق خواب خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این ترند ها با ما همراه باشید:

همیشه در طراحی داخلی و دکوراسیون، در ترند های مبلمان به صورت دوره ای تغییراتی ایجاد می شود. در طراحی مبلمانی که در طرح ها و رنگ های آن ها تغییرات ایجاد می شود، ترکیب رنگی ها و مدل های متنوعی وجود دارند. ما در این مطلب به رنگ ها و ترند های مطرح مبلمان سال ۲۰۱۹ در مبلمان اتاق نشیمن تا اتاق خواب خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این ترند ها با ما همراه باشید:

رنگ مبلمان، مدل صندلی ها، فرم میز غذاخوری، روکش مبلمان و اکسسوار ها با دکوراسیون در ارتباط مستقیم قرار دارند. زمانی که می خواهید خانه خود را برای یک فصل جدید آماده کنید ممکن است که نیاز به ایجاد برخی تغییرات داشته باشید و در این مورد لازم است که اطلاعاتی را در مورد رنگ ها و یا ترند های مطرح مبلمان کسب کنید.

زمانی که ترند های طراحی داخلی سال ۲۰۱۹ را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که در طراحی مبلمان، فرم و رنگ آن ها انتخاب های متنوعی را پیش روی شما قرار می دهند. ابتدا سبکی را که می خواهید در طراحی داخلی محیط زندگی خود به کار ببرید را انتخاب کرده و سپس مبلمانی که با پوشش دیوار ها و کف، فرش ها و پرده ها، روکش ها و اکسسوار های سبک مورد نظر شما متناسب هستند را مورد بررسی قرار داده و انتخاب کنید.

می توانید ترند های مطرح مبلمان سال ۲۰۱۹ با رویکرد مینیمالیستی و خطوط نوآورانه و ظریف را انتخاب کرده و یا مبلمان سبک رترو و یا آرت دکو با طراحی های بی نظیر و خلاقانه را به کار ببرید.

طراحی های متفاوت و ترکیب رنگی های متنوع مبلمان

اگر می خواهید در محیط زندگی خود فضایی گرم ایجاد کنید، می توانید روکش مبل ها را با استفاده از پالت رنگی ای که مشخص کرده اید به صورت رنگارنگ انتخاب کنید. رنگ های سبز و خردلی در میان ترند های رنگ مبلمان در سال ۲۰۱۹ قرار دارند. طرح های گلدار نیز همچنان در میان ترند ها جایگاه خود را حفظ کرده اند. برای ایجاد فضای خلاقانه تر می توانید پالت رنگی مورد نظر خود را با طرح های گلدار بر روی مبلمان و در کنار یکدیگر به کار ببرید. با به کار بردن آجر برای پوشش دیوار ها، اما در رنگ های روشن و سفید، می توانید مبلمان رنگی خود را در الویت قرار دهید.

طراحی های منحصر به فرد با رویکرد مینیمالیستی در مبل

اگر برای ست مبلمان اتاق نشیمن به دنبال مدل های خلاقانه و منحصر به فرد هستید، در ترند های سال ۲۰۱۹ می توانید مدل های خاص و متفاوتی را پیدا کنید. در میان این ترند ها طراحی های هندسی با رویکرد مینیمالیستی و مدرن در الویت قرار دارند و رنگ های طوسی و آبی روشن با این طرح ها هماهنگی بی نظیری ایجاد می کنند. رنگ های خنثی در سال ۲۰۱۹ نیز کاربرد فراوانی خواهند داشت. فراموش نکنید که اکسسوار هایی با رنگ های گرم و زنده در کنار مبلمانی به رنگ های خنثی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ترکیب بندی بی نظیری ایجاد خواهند کرد.

بافت های طبیعی در ترند های مطرح مبلمان

در میان ترند های سال ۲۰۱۹، می توان به مبلمان چوبی با خطوط ساده اشاره کرد. اگر می خواهید اتاق نشیمنی با رویکرد مدرن و مینیمال طراحی کنید، می توانید مبلمانی با بافت های طبیعی چوب را که دارای جزئیات خسته کننده نباشند را انتخاب کنید. این را در نظر داشته باشید که بسته به نوع چوب، عمر کاربرد مبلمان تغییر می کند. مبلمان چوبی بدون رنگ و بدون جلا در میان ترند های محبوب سال ۲۰۱۹ قرار دارند.

رنگ فندقی و روکش های مخملی مبل

رنگ فندقی، هم به دلیل فضای گرمی که ایجاد می کند و هم به دلیل هماهنگی با رنگ های سبز و قرمز، رنگی بسیار کاربردی به شمار می رود. رنگ فندقی در کنار هماهنگی ای که با رنگ های طبیعی ایجاد می کند، چشم ها را خسته نکرده و فضایی گرم به محیط می بخشد. مبل هایی با روکش های مخملی نیز در میان ترند مبلمان سال ۲۰۱۹ قرار داشته و ظاهری بسیار زیبا و ظریف ایجاد می کند.

رنگ های پاستلی مبلمان

رنگ مبلمان، چه در اتاق نشیمن و چه در اتاق خواب تاثیر مستقیمی بر روی دکوراسیون دارند. برای ایجاد محیطی که در میان تمام عناصر آن از فرش ها تا دیوار ها هماهنگی وجود داشته باشد، می توانید رنگ های پاستلی را به کار ببرید. با استفاده از رنگ های صورتی، زرد، آبی و سبز پاستلی در کنار رنگ های مکمل در تنالیته های ملایم می توانید یک پالت رنگی زیبا ایجاد کرده و ترند های سال ۲۰۱۹ را به نمایش بذارید.

سطوح مسی و رنگ طوسی مبلمان

اکسسوار ها، میز ها و عناصر روشنایی بخش مسی با طراحی های مدرن در دکوراسیون اتاق نشیمن تفاوت های چشم گیری ایجاد خواهند کرد. سطوح مسی با رنگ و بافت خود به دکوراسیون قدرت بخشیده و با رنگ های خنثی هماهنگی بی نظیری ایجاد خواهد کرد. در کنار هماهنگی زیبای رنگ طوسی و سطوح مسی، با مبلمانی راحت و کارآمد می توانید محیطی آرامش بخش ایجاد کنید. اکسسوار ها و میز های مسی با طراحی های مدرن، برای افرادی که به دنبال ایجاد فضایی منحصر به فرد هستند انتخاب مناسبی خواهند بود.

خطوط منحنی، آبی پاستلی، سفید و طوسی مبل ها

رنگ های آبی پاستلی، سفید و طوسی در میان رنگ های مطرح سال ۲۰۱۹ قرار دارند. در طراحی مبلمان نیز فرم های هندسی و خطوط و طراحی های مدرن در الویت بوده و برای افرادی که می خواهند محیط زندگی خود را با رویکردی مینیمالیستی و مدرن طراحی کنند انتخاب های مناسبی به شمار می روند. در کنار هماهنگی زیبای رنگ های آبی پاستلی و سفید و طوسی با مبلمانی مدرن با خطوط منحنی، می توانید از جزئیاتی با رنگ های گرم مانند رنگ نارنجی نیز در پالت رنگی خود استفاده کنید.

رنگ های مات ترند های مطرح مبلمان

رنگ سیاه مات در طراحی های جدید و مدرن به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. به خصوص برای ایجاد کنتراست در مکان از رنگ سیاه و یا لاجوردی تیره در کنار رنگ های روشن استفاده می شود. کنتراستی که رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن ایجاد می کنند، باعث ایجاد فضایی پویا و دینامیک می شود. رنگ سیاه مات بر روی عناصر روشنایی بخش، دیوار ها، پرده ها، مبلمان و اکسسوار ها، فضایی بسیار زیبا و کاریزماتیک ایجاد خواهد کرد. اگر می خواهید از ترند های سال ۲۰۱۹ استفاده کنید، رنگ سیاه مات می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود.

مد همیشگی رنگ های طبیعی در مبلمان

رنگ های قهوه ای، کرم و بژ از جمله رنگ های طبیعی هستند که هماهنگی بی نظیری با محیط ایجاد می کنند. اگر به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش بوده و می خواهید از طراحی های خسته کننده دوری کنید، از رنگ های طبیعی بهره ببرید. با هماهنگی زیبای گیاهان دکوراتیو و رنگ های طبیعی می توانید به اتاق نشیمنی فرح بخش دست پیدا کرده و با استفاده از روکش هایی با الیاف طبیعی برای مبلمان به هماهنگی ای بی نظیر در محیط زندگی خود دست پیدا کنید.

رنگ های طبیعی هرگز از دنیای مد خارج نشده، فضایی آرامش بخش ایجاد کرده و سال های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹ نیز می توانید از رنگ های طبیعی استفاده کرده و به محیط زندگی خود آرامش ببخشید.

 

منبع : وب‌سایت پویانو

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون اتاق کودک، دکوراسیون اتاق خواب، زندگی آنلاین، مبلمان، چیدمان مبل، فنگشویی مبلمان، انتخاب صحیح رنگ مبل، رنگ مبلمان سال2019، رنگ سال 2019، دکوراسیون خانه های کوچک تعداد بازديد: 1407 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز