Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:04

16
دی
دکوراسیون اتاق خوابم را چگونه رنگی بچینم؟

دکوراسیون اتاق خوابم را چگونه رنگی بچینم؟

دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت ها در چیدن یک دکوراسیون داخلی زیبا است. اگر می خواهید دکوراسیون اتاق خواب تان زا رنگارنگ و متفاوت بچینید بهتر است از ایده های زیر کمک بگیرید.

اتاق خواب جایی برای استراحت و آرامش فکر و ذهن است. از ایده های زیر کمک بگیرید و اتاق خواب تان را به یک اتاق خواب رنگی و زیبا تبدیل کنید.

برای رنگی کردن اتاق خواب تان از یک روتختی رنگی استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه‎های برای داشتن یک اتاق خواب رنگی استفاده از روتختی های گلدار و رنگی است. برای این ایده برای رنگ دیوارها از آبی روشن و برای کف اتاق تان از رنگ سفید استفاده کنید تا رو تختی گلدار تاثیرش را بیشتر نشان دهد. بهترین انتخاب برای پرده ها، پرده های حریر سفید نازک است.

 برای رنگی کردن اتاق خواب تان از رنگ های ارغوانی خنثی استفاده کنید

برای اضافه کردن رنگ  به تحت خواب (یا هرگونه فضایی)، به دنبال رنگ‎های خنثی باشید که زیر لایه‎های رنگی در خود دارند مانند رنگ خاکستری و ارغوانی. به عنوان مثال می توانید از رنگ‎های ارغوانی مایل به بنفش، در دیوار، پرده‎ها و پوشش روی چراغ خواب استفاده کنید. برای کامل تر کردن این پلت رنگی از یک رنگ صورتی سرخ و بالشت‎های طرح دار و کارهای چوبی تیره استفاده کنید.

 اتاق خواب تان را با رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید

دیوارهای سبز نعنایی و رنگ‎های روشن باعث ایجاد یک پلت رنگی سر زنده و تازه می‎شود. از آنجایی که هر دو رنگ بسیار روشن هستند از سفید برای ایجاد یک آرامش بصری استفاده شده است. نوارهای  آبی پر رنگ یا زغالی در یک قالیچه‎ی طرح گورخری باعث می‎شود در کف اتاق طرح رنگی تیره تری داشته باشید. در عین حال رنگ‎های زغال سنگی کنتراست گرمی به رنگ‎های خنک اضافه می‎کنند.

 برای رنگی کردن اتاق خواب تان از دیوارهای طرح دار استفاده کنید

در این اتاق خواب با اینکه دیوار دارای رنگ سبز روشن و ملحفه تخت خواب زیتونی رنگ است ولی به دلیل متفاوت بودن سایه ها یک برجستگی خاصی به فضا می دهد. رنگ سبز را حتی می‎توانید به بالشت‎ها اضافه کنید. برای این کامل کردن این کار می توانید رنگ سفید و قهوه‎ای هم به روبالشی ها اضافه کنید تا این سه رنگ به تعادل برسند. رنگ‎های سفید میز کنار تخت و چراغ آویزهای بالای تخت همچنین باعث روشن سازی فضا و ایجاد کنتراست قوی تری شده‎اند.

 برای رنگی کردن اتاق خواب تان از رنگ های چشم گیر استفاده کنید

حتی به مقدار اندک، رنگ‎های آبی و نارنجی اثری گیرا روی چشم دارند. در این اتاق خواب، دیوارها و کف اتاق‎ سفید و دیگر اجزای اتاق خواب به رنگ نارنجی کدو حلوایی و آبی نیلگون هستند. این اتاق با این که تاثیر رنگی برجسته‎ای دارد ولی به علت اضافه کردن رنگ سفید احساس آرامش بخشی نیز در فضا به وجود می آورد.

 برای رنگی کردن دکوراسیون اتاق خواب تان از یک رنگ واحد استفاده کنید

دوست دارید واقعا یک تاثیر شگفت انگیز رنگی بر جا بگذارید. یک رنگ انتخاب کنید و تنها یک رنگ، و از آن منحرف نشوید. اینجا، استفاده از رنگ آبی فیروزه‎ای در پرده‎ها، مبلمان و تخت خواب دیده می‎شود. زمان استفاده از شیوه‎ی تک رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب تان، با پرده‎ها و پارچه‎ها شروع کنید. به دلیل این که رنگ های نقاشی را می توانید با هم تطبیق دهید در حالی که این کار برای پارچه و پرده غیر ممکن است.

 برای رنگی کردن دکوراسیون اتاق خواب تان از پارچه های طرح دار استفاده کنید

پارچه های طرح دار مختلفی را ببینید و از بین آنها طرح هاصی را انتخاب کنید. برای مثال در این اتاق خواب با این که روتختی پارچه طرح دار سفید و مشکی است ولی طوری طراحی شده که با بالش های رنگی هماهنگیبسیاری دارد. همچنین طرح و الگوی این پارچه طوری است که روتختی را برجسته نشان می دهد.

 برای رنگی کردن دکوراسیون اتاق خواب تان از رنگ های خنثی استفاده کنید

از دیوارهای رنگی برجسته و توی چشم برای اتاق خواب نترسید و  با استفاده از وسایل تزئینی روشن تر حالت خنثی به وجود آورید. در این اتاق خواب، دیوارهای به رنگ آبی کبود با تزیینات (میز و صندلی) به رنگ سفید کلاسیک توازن پیدا کرده‎اند. سایه‎های مختلف از رنگ آبی بر روی رو تختی و پرده‎ها به خوبی به هم می‎آید. در عین حال که پایه آباژور و قالیچه‎ به رنگ نارنجی تیره اندکی فضای غیر منتظره به محیط اضافه می‎کند.

 

بیشتر بخوانبد:

ایده هایی برای تزیین دیوار ساده اتاق خواب

جذاب ترین ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب به رنگ سال 2019

۷ ایده خلاقانه برای داشتن یک اتاق خواب رمانتیک

چه رنگ هایی در دکوراسیون خانه تاثیر منفی دارند؟

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون اتاق خواب، زندگی آنلاین، فنگشویی، رنگ مناسب اتاق خواب، چیدمان اتاق خواب، چیدمان اتاق خواب کوچک، رنگهایی که انرژی منفی دارند تعداد بازديد: 1170 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز