Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 19:23

16
تیر
روش های فنگ شویی برای خوش شانسی و بد شانسی در خانه

روش های فنگ شویی برای خوش شانسی و بد شانسی در خانه

طبق آموزه های فنگ شویی می توانیم با دکور و چیدمان مناسب شانس و اقبال را به خانه های مان بیاوریم و همین طور بالعکس یکسری چیدمان ها در دکوراسیون می تواند بدشانسی را مهمان خانه های مان کند.

گل های تازه

در فنگ شویی باور بر این است در خانه ای که گل های تازه وجود داشته باشد خوش شانسی مهمان آن خانه است. اما این گل ها نباید ساقه خاردار داشته باشد چون جلوی انرژی “چی” (همان انرژی که در اطراف بدن ما در جریان است) را می گیرد.



رنگ درب خانه

رنگ درب خانه می تواند معرف خوش شانسی در خانه ها باشد. بر اساس فنگ شویی درب های جنوبی باید قرمز یا نارنجی و درب های شمالی باید به رنگ آبی و مشکی باشد. درب های غربی سفید یا خاکستری و درب های شرقی قهوه ای و سبز. این رنگ ها می توانند خوش شانسی را به خانه ها بیاورند.


نحوه چیدمان مبل

خیلی ها معتقدند که چیدمان مبل ها به شکل دایره ای به جریان انرژی در خانه کمک می کند. همچنین قرار دادن تخت به صورت مورب در مقابل درب اتاق خواب می تواند انرژی بخش باشد.

نصب نعل اسب

در خیلی از فرهنگ ها این اعتقاد وجود دارد که نصب نعل اسب در بالای درب خوش شانسی را به خانه می آورد. بعضی ها معتقدند که نعل را باید رو به بالا نصب کنید تا شانس از خانه بیرون نرود اما بعضی دیگر معتقدند که باید رو به پایین نصب شود.

و اما فنگ شویی آموزه هایی نیز برای دور کردن بد شانسی از خانه نیز دارد.

درب سیاه

به اعتقاد چینی ها بر اساس فنگ شویی بهترین رنگ برای درب خانه را باید از روی جهت آن انتخاب کرد. رنگ سیاه برای درب خانه در هر جهتی به جز شمالی می تواند بدشانسی را به خانه بیاورد.

گیاهان خاردار

اشیاء تیز و دندانه دار با خود بدشانسی می آورند و کسانی که می خواهند خوش شانسی را به خانه های شان بیاورند باید از استفاده گیاهان خاردار مثل کاکتوس در خانه اجتناب کنند.

آینه در مقابل تخت

برخی معتقدند که نصب آینه در مقابل تخت باعث ایجاد مشکلات در روابط می شود و تاثیرات بیرونی را جذب یک رابطه سالم می کند.

نصب تقویم در یک جای نامناسب

نصب تقویم در رو به روی درب خانه گذر روزها را یادآور می شود و روی طول عمر ساکنان آن خانه تاثیرات منفی می گذارد.

تابلوی کشتی غرق شده

یکی از توصیه های مهمی که می توان به شخصی که از بدشانسی های زندگی به ستوه آمده است کرد این است که اگر تابلوی نقاشی کشتی غرق شده در خانه دارد آن را دور بیندازد. این نقاشی سمبل پریشانی و اندوه است که به راحتی می تواند روی رفتار و انرژی اعضای خانواده تاثیر عمیق بگذارد.



منبع : bedunim.ir

بیشتر بخوانید:

اشتباهات رایجی که در دکوراسیون خانه انجام میدهیم

دود عود چه خواص و مضراتی دارد؟

با این راهکارها انرژی منفی را از خانه تان دور کنید

برچسب ها: چیدمان، فنگ شویی، انرژی مثبت، خوش شانسی تعداد بازديد: 675 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز