Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 09:08

31
فروردین
تزئین سبزه با هندوانه

تزئین سبزه با هندوانه

براي شروع يك هندوانه تهيه كرده و همانطور كه در عكس مشاهده مي‌كنيد. به شكل سبد برش داده و دسته را از بدنه كاملا مشخص كرده و با دقت محتويات آنرا خالي كنيد.

دنیای زنان

 

 

 

برای شروع یك هندوانه تهیه كرده و همانطور كه در عكس مشاهده می‌كنید. به شكل سبد برش داده و دسته را از بدنه كاملا مشخص كرده و با دقت محتویات آنرا خالی كنید بطوری كه پوسته داخل هندوانه كاملا سفید باشد .

سپس چند سوراخ ته هندوانه ایجاد كرده و نصف لیوان گندم را كه آماده كرده‌اید و ریشه و جوانه زده به ضخامت 4 الی 5 سانت داخل آن ریخته تا سبزه آماده شود.

در مرحله‌ آخر برای زیبائی بیشتر می‌توانید. لبه‌‌های پوست هندوانه را با مداد قرمز رنگ كنید تا طبیعی‌تر جلوه كند. همانطور كه در عكس هم مشاهده می‌كنید می‌توانید سر هندوانه را كه برش داده‌اید بعنوان پایه استفاده كنید.

 

برچسب ها: هندوانه، سبزه، آموزش تزئین سبزه، روش تهیه سبزه، تزئین سبزه با هندوانه، سبزه با هندوانه، روش تهیه سبزه هندوانه تعداد بازديد: 875 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز