Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:07

16
اردیبهشت
با این دمنوش ها شکمی تخت داشته باشید!

با این دمنوش ها شکمی تخت داشته باشید!

برای سوزاندن چربی شکم حتماً این نوشیدنی ها را به برنامه ی روزانه تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به هدف لاغری تان باشند

بهترین دمنوش های چربی سوز شکم

گیاهان و در واقع دمنوش های تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن، تحریک متابولیسم یا سوخت ساز بدن، افزایش حجم ادرار و دفع آن و بهبود گوارش می شوند. این دمنوش ها سرشار از اسید اسکوربیک است که یک آنتی اکسیدان قوی برای دفع چربی ها، سلول ها و بافت های مرده و آسیب دیده محسوب می شوند. زمانی که این سلول های مرده از بین می رود سلول های جدید جای آن ها را گرفته و به این ترتیب استحکام عضلانی بالا می رود. دمنوش های گیاهی میزان قند خون و حالت مقاومت سلول های بدن به انسولین را کاهش می دهند. اگر به دنبال روشی برای کنترل و کاهش استرس خود می گردید می توانید به این دمنوش های گیاهی اعتماد کنید. این دمنوش ها تجمع چربی ها و التهاب در بافت های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می دهند.

بهترین چای ها و دمنوش های کاهنده ی چربی شکمی

قبل از هر چیز بگوییم که مصرف این دمنوش ها به تنهایی قادر به لاغر کردن شما نخواهند شد. به طور کلی هیچ ماده ی غذایی و نوشیدنی معجزه گری برای رسیدن به تناسب اندام وجود ندارد. لاغر شدن به اراده ی شما و کسب عادت های روزانه ی مناسب بستگی دارد. بهتر است برنامه ی غذایی تان را اصلاح کنید، مواد متنوعی وارد برنامه ی غذایی خود کرده و از چربی های مفید استفاده کنید. یادتان باشد که برای داشتن شکمی صاف باید ورزش منظمی داشته باشید. علاوه بر این دستورات حتماً این نوشیدنی ها را به برنامه ی روزانه تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به هدف لاغری تان باشند.

دمنوش چربی سوز شکم : چای ترش

گل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت محسوب می شوند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند. شما می توانید چای ترش را از عطاری ها تهیه کنید.

مواد لازم

گل چای ترش 10 گرم
آب 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر

روش تهیه چای ترش

آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید 10 دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید. این روند را به مدت 10 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.

دمنوش چربی سوز شکم : دمنوش برگ بو و دارچین

مواد لازم

چوب دارچین 1 تکه 3 گرمی
برگ بو 2 برگ
آب 1 لیوان (200 میلی لیتر)

روش تهیه دمنوش برگ بو و دارچین

آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 20 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 10 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 10 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

دمنوش چربی سوز شکم : دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش

مواد لازم

مریم گلی تازه یا خشک 15 گرم
آب 1 لیتر
آب لیموترش 1 عدد
عسل 1 قاشق غذاخوری

روش تهیه دمنوش مریم گلی با عسل و لیمو ترش

مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 20 دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می توانید این درمان را تا 5 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید.



منبع : tebyan.net

بیشتر بخوانید:

با این ادویه ها سریع لاغر شوید!

دمنوش هایی که به سرعت شما را لاغر می کند!

دارچین و عسل شما را خوش اندام می کند

برچسب ها: چای سبز، تناسب اندام، چربی سوزی، چای ترش، دمنوش های لاغری، لاغری باطب سنتی، سوزاندن چربی شکم و پهلو، دمنوش مریم گلی با عسل و لیمو ترش، دمنوش چربی سوز شکم تعداد بازديد: 686 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز