Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 10:40

14
فروردین
سال جديد بيشتر شكر‌گذار‌ باشيم

سال جديد بيشتر شكر‌گذار‌ باشيم

همان طور كه مي‌دانيم جهان ما جهان ارتعاشات است. صوت هم ارتعاش است و ارتعاش‌هاي هماهنگ مي‌توانند بر هم تاثير بگذارند، همچنين انرژي‌هاي مشابه مي‌توانند همديگر را جذب كنند.

سال‌ها پیش آلبرت انیشتین ثابت كرد كه همه چیز در این دنیا، انرژی است. حتی ما هم انرژی هستیم و درست مانند فركانسی در حال ارتعاشیم.

افكار، احساسات و باورها و شرایط ما ارتعاش و فركانس انرژی ما را تعیین می‌كنند. زمانی كه حواس خود را بر شكرگزاری متمركز می‌كنیم، وقتی درباره شكر كردن فكر می‌كنیم، آن را بر زبان می‌آوریم و از ته دل نسبت به نعمت‌هایی كه خداوند به ما عطا كرده حس قدرشناسی داریم، در واقع فركانس انرژی خود را به یكی از قوی‌ترین و بالاترین فركانس‌های موجود، رسانده‌ایم. راندا برن در كتاب راز شكرگزاری می‌گوید هر شكرگزاری، انرژی مشابه آن شكرگزاری را به سمت خود جذب می‌كند.

بنابراین وقتی كسی شاكر نعمت‌های خداوند است، انرژی مشابهی را به سمت خود می‌كشاند. به عبارت دیگر، او انرژی‌هایی را كه مشابه آن است، تحت نفوذ خود می‌آورد و همه آن چیزهای خوب هم ارتعاش را  فراخوانی می‌كند. برعكس، اگر كسی ناشكری كند در بحبوحه احساس ناشكری، افكار و احساساتی را از خود ساطع می‌كند كه آنها هم به نوبه خود، چیزهای بیشتری را كه نسبت بدان‌ها ناسپاس است جذب می‌كند! راندا برن می‌گوید برای مثال اگر كسی اتومبیل جدیدی بخواهد اما در مورد اتومبیل فعلی خود شكرگزار نباشد، در واقع فركانسی غالب را به بیرون ارسال می‌كند كه مانع جذب چیز بهتر می‌شود. 

همه كائنات مانند خورشید است. خورشید مدام در حال تابش است. اگر كسی روی خود را به سمت خورشید كند، به راحتی گرما و نور آن را احساس می‌كند و اگر روی خود را از خورشید برگرداند (و خود را در جایی دور از آن حبس كند)  بدیهی است كه دیگر تاثیرات حیات بخش آن را دریافت نخواهد كرد. وقتی هم كه انسان بر افكار و احساسات شكرگزاری تمركز می‌كند، در واقع روی به سویی كرده است كه تمام نعمت‌ها وجود دارد و به سمت او می‌تابند. اما اگر فقط از ته دل، شكایت و سرزنش، انتقاد و حسادت كند گویی به نعمت‌ها پشت كرده و دریافت تابشی هم در كار نخواهد بود.

به همین دلیل، وقتی شما بابت هر آنچه می‌خواهید به زندگی‌تان وارد شود شكر كنید در واقع فركانسی را مبنی بر این كه این‌ها را از قبل داشته‌اید وارد كائنات می‌كنید.

قانون جذب (كه طبق آن ارتعاشات هماهنگ با شما به سمت‌تان كشیده می‌شود)  متوجه نمی‌شود كه شما چیزی را صرفا تجسم و تصور می‌كنید یا آن چیز واقعیت دارد، بنابراین همان را به سمت شما  می‌كشاند و به همین سادگی نعمت‌ها و بركات جدید وارد زندگی‌تان خواهند شد.

برچسب ها: قانون جذب، شكرگزاري، احساس ناشكري، نعمت‌ خدا، بركات زندگی، فركانس انرژي، راز شكرگزاري تعداد بازديد: 934 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز