Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 08:14

24
بهمن
مهراوه شریفی نیا؛ دردسرهای پیری "کیمیا"

مهراوه شریفی نیا؛ دردسرهای پیری "کیمیا"

یکی از دو فرزند محمدرضا شریفی‌نیا در ماههای اخیر به خاطر حضور در نقش اصلی سریال "کیمیا" در کانون توجه و البته نقد قرار گرفت.

 تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

یکی از دو فرزند محمدرضا شریفی‌نیا در ماههای اخیر به خاطر حضور در نقش اصلی سریال "کیمیا" در کانون توجه و البته نقد قرار گرفت. نقدهای مربوط به طراحی چهره او و گاف‌های این طراحی در فصل سوم سریال به اوج خود رسید. مسأله اینجا بود که در فصل سوم سریال دختر جوانی که در فصل اول معرفی شده بود حداقل سی سالی بزرگتر شده اما تنها اثر این پیری قرار دادن عینکی بر چشمانش است.

امیر اسکندری گریمور کار عدم انعطاف این بازیگر را یکی از دلایل درست در نیامدن گریم مربوط به پیری او دانست با این حال شریفی‌نیا بی‌توجه به این انتقادات از این گفت که کسی که به سن 47 سالگی می‌‌رسد آن قدرها از نظر ظاهری تغییر نکرده که گریم آن چنانی نیاز داشته باشد!!!

 

برچسب ها: سریال کیمیا، مهراوه شریفی نیا، انتقاد از سریال کیمیا، بازیگران کیمیا، پایان سریال کیمیا تعداد بازديد: 1954 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز