Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 07:50

14
آذر
ویشکا آسایش؛ عروسی که دامادش دستگیر می‌شود

ویشکا آسایش؛ عروسی که دامادش دستگیر می‌شود

آسایش در "ورود آقایان ممنوع" همبازی مانی حقیقی بود و جالب است که در تازه ترین تجربه بازیگریش باز هم با حقیقی همکاری خواهد کرد.

ویشکا آسایش را همچنان مخاطبان سینما به خاطر ایفای نقش یک خانم معلم سختگیر و خشک در کمدی "ورود آقایان ممنوع" می‌شناسند.  آسایش البته که در سالهای اخیر هم تجربه بازی در یک سریال خوب با نام "پرده‌نشین" و یک کمدی پرفروش به نام "نهنگ عنبر" را داشته است اما کاراکترهایش در این آثار هیچ کدام ماندگاری "خانم جبلی" "ورود آقایان ممنوع" را نداشته‌اند.

آسایش در "ورود آقایان ممنوع" همبازی مانی حقیقی بود و جالب است که در تازه ترین تجربه بازیگریش باز هم با حقیقی همکاری خواهد کرد؛ البته اینجا حقیقی کارگردان است. عنوان این تجربه جدید "50 کیلو آلبالو" است که آسایش در آن نقش یک خانم عروس را بازی می‌کند که در شب عروسی‌اش، داماد، دستگیر شده و آشنایی وی با یک پسر جوان به نام "داوود" او را در مسیری تازه قرار می‌دهد. سیامک انصاری و فرهاد آئیش همبازیان آسایش در این فیلمند.

 

برچسب ها: بازیگران سینما و تلویزیون، بیوگرافی ویشکا آسایش، ورود آقایان ممنوع، سریال پرده‌نشین، ویشکا آسایش تعداد بازديد: 869 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز